martijndegraaf1001

Reis naar Leven

images

Martijn’s Reis naar Leven, dag 150, uitgangspunt: onvrede, ruwheid, dl 1

Een reactie plaatsen

Mijn uitgangspunt: onvrede, ruwheid

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn Reis naar Leven te doen vanuit onvrede met de huidige situatie in de wereld

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben uit onvrede ruw met mezelf om te gaan in het pushen van mezelf tot de buitengewone prestaties die het proces van me vraagt, als een straf vanuit het oordeel wat ik heb over mezelf als medeveroorzaker van de vernietiging en het lijden dat gaande is en toeneemt

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet mezelf als uitgangspunt, als leidinggevend principe te hebben voor mijn Reis naar Leven

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben met onvrede te reageren op de problemen die we hebben in de wereld

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet een en gelijk aan mezelf te staan in mijn Reis naar Leven, maar oordelend naar mezelf

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mij dit oordeel naar mezelf zie hebben, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik daarmee de afgescheidenheid in stand houdt die de oorzaak is van onze destructieve activiteit genaamd ‘leven’. Ik adem en ik blijf in en als adem hier

ik voel me nu een paar dagen erg moe, omdat ik mezelf/m’n lichaam zolang belast heb door ruw met mezelf om te springen en mezelf voor straf onder druk te zetten met het oordeel. zo heb ik ten onrechte iets wat in mijn gedachten bestaat een uitwerking laten hebben in mijn lichaam. Uit een test bleek dat de alvleesklier en de milt niet in orde zijn. Ik was me innerlijk aan het heroriënteren.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de ruwheid die ik als straf voor mezelf in gedachten had, op mijn lichaam te hebben toegepast

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf ruwheid zie toepassen op mijn lichaam, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat het onterecht is om de straf die ik voor mezelf in gedachten had op mijn lichaam toe te passen. Ik adem een met en gelijk aan mijn lichaam.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf in onvrede te houden voor mijn aandeel in het veroorzaken van de wereldproblemen

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf in onvrede zie houden, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mezelf daarmee in mijn mind vasthoud. Ik adem en ik breng mezelf uit de mind hier in de echte werkelijkheid

Share

Auteur: Martijn de Graaf

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 2.763 andere volgers