martijndegraaf1001

Reis naar Leven

images

Martijn’s Reis naar Leven, dag 153, relatieonzekerheidspersonage compleet

Een reactie plaatsen

angst: dat ik mijn vriendin niet meer heb , terug bij af, verspilde moeite

gedachte: ik alleen thuis

verbeelding: een gesprek waarin ik het uitmaak, of mijn partner

backchat: mijn partner is niet genoeg geïnteresseerd in Desteni
mijn partner is alleen maar met zichzelf bezig
mijn partner is niet mijn type

reacties emoties/gevoelens: moedeloosheid, boosheid, ontevredenheid, verzet

fysieke reacties: ingezakte houding, overdreven en geforceerde bewegingen, slepende tred

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat ik mijn partner niet meer heb
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat ik dan terug bij af ben en alle moeite voor niets is geweest

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte aan ‘ik alleen thuis’ te gebruiken om bang te worden dat ik de relatie verlies

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij voor te stellen dat ik of mijn partner een gesprek begint om het uit te maken

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat mijn partner niet genoeg geïnteresseerd is in Desteni
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat mijn partner alleen maar met zichzelf bezig is
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat mijn partner niet mijn type is

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me moedeloos, boos, ontevreden en in verzet te voelen door deze denkwijzen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben fysiek aan de ene kant wat in mekaar te zakken en wat slepend te lopen, aan de andere kant overdreven en heftige bewegingen te maken.

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf bang zie zijn dat ik mijn partner niet meer heb, en dat ik dan terug bij af ben en alle moeite voor niets is geweest, te stoppen. Want Ik zie en begrijp en realiseer me dat mijn verblijf in deze angst ervoor zal zorgen dat het werkelijkheid wordt omdat ik niet aanwezig ben in de realiteit waarin ik mijn partner ontmoet. Ik adem en ik deel het moment met mijn partner

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf de gedachte aan ‘ik alleen thuis’ zie gebruiken om bang te worden dat ik de relatie verlies, dan stop ik. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik het alleen thuis in de praktijk prima met mezelf kan vinden waaruit blijkt dat het beeld niks met deze angst te maken heeft. Ik adem en ik blijf stabiel als ik dit beeld zie.

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf voor zie stellen dat ik of mijn partner een gesprek begint om het uit te maken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik aan het uitweiden ben in een fictieve realiteit, gebaseerd op herinneringen. Ik adem en ik bepaal me tot de realiteit van ons samen zijn.

Ik stel me ten doel wanneer en als ik mezelf zie denken dat mijn partner niet genoeg geïnteresseerd is in Desteni, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat iedereen in het proces is met of zonder Desteni. Ik adem en ik deel met mijn partner de stappen in het proces

Ik stel me te doel, wanneer en als ik mezelf zie denken dat mijn partner alleen maar met zichzelf bezig is, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat zelf ook het eerste is om mee bezig te zijn in het proces. ik adem en ik assisteer mijn partner in haar proces

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf zie denken dat mijn partner niet mijn type is, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik een excuus verzin om mij moedeloos te voelen. ik adem en ik kijk wat de volgende stap kan zijn in de relatie, kan ik haar feedback/assistentie/support geven, kan ik om feedback/assistentie/support vragen.

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf deze fysieke reacties zie hebben, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik terug moet kijken wat ik dacht en wat ik voelde, en mezelf moet vergeven, omdat de reacties het gevolg zijn van wat ik niet heb opgelost in mezelf. Ik adem en ik schrijf en vergeef mezelf en ik maak mijn doelstellingen.

Share

Auteur: Martijn de Graaf

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 2.792 andere volgers