martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 2, 2012. Relatie

Een reactie plaatsen

Wanneer twee mensen in een relatie zijn, dan doen ze dat om een persoonlijke reden. een verlangen bijvoorbeeld. Als dat verlangen niet bevredigd wordt dan lijkt de relatie niet te werken.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben ernaar te verlangen om een energieke, levendige partner te hebben
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben ernaar te verlangen mezelf te vervullen met de levendigheid en de activiteit van een partner.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de indruk te hebben en te geloven dat een relatie niet meer werkt als ik de energie mis die ik voel als ik activiteit en levendigheid zie bij een partner.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de zin van een relatie te hebben gedefinieerd als het voelen van energie.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij niet te realiseren dat ik niet kan verwachten van een partner die door de week een veeleisende baan heeft in het weekend een bruisende indruk te maken.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf over te geven aan twijfel en onzekerheid over de relatie omdat ik bij de ander weinig activiteit en levendigheid zie
Ik vergeef mezelf mezelf niet toegestaan te hebben me te realiseren dat ik in kringetjes ronddraai in mijn hoofd
Ik vergeef mezelf mezelf niet toegestaan te hebben mezelf uit mijn muffe gedachten in mijn hoofd, in mijn adem te brengen, hier in de fysieke realiteit

Wanner en als ik mijzelf zie verlangen naar een energieke levendige partner, dan stop ik, ik realiseer me dat verlangen slechts kan bestaan als een trekkend energetisch verschijnsel in mijn mind en zodra ik mezelf in en als adem in de concrete werkelijkheid breng, uit mijn gedachtes, dan is het verlangen er niet, het is dus een illusiein mezelf.

Wanneer en als ik mijzelf zie geloven en de indruk te hebben dat een relatie niet meer werkt omdat ik de energie niet voel die ik krijg door het zien van een levendige, energieke partner, dan stop ik, ik realiseer me dat ik mijn relatie niet moet baseren op het al dan niet ervaren van energie maar op een besluit met mezelf om met een partner dit proces van zelfrealisatie tot leven te doorlopen.

Wanneer en als ik mijzelf zie verwachten van een partner dat deze een bruisende indruk maakt in het weekend na een veeleisende werkweek, dan stop ik, ik realiseer me dat ik mij in beslag laat nemen door een verlangen in mijzelf, waar ik de ander niet verantwoordelijk kan houden voor de vervulling ervan.

Wanneer en als ik mezelf zie tobben in mijn hoofd, dan stop ik, ik adem en ik breng mezelf terug naar de concrete werkelijkheid en ik ga verder met te doen wat er te doen valt.

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

