martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 10, angst voor mijn einde

Een reactie plaatsen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat ik niet aan de beperktheid van de mind ontkom

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat ik eindig wanneer mijn adem stopt

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn voor het eind van m’n adem. ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik de adem moet stoppen om eeuwig te leven, dat er eeuwig leven is buiten de adem.

IK vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat ik niet in staat zal zijn de verslaving aan de mind op te geven om in plaats daarvan mezelf te leiden en de mind alleen als gereedschap te gebruiken

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in cycli in de mind te hebben geleefd, herhalingen van herhalingen

Ik houd mezelf eraan om zelf de leider van mijn beweging te zijn en wanneer ik merk dat ik mij laat bewegen door een gedachte of gevoel of emotie van de mind, dan stop ik, ik realiseer me dat als ik me laat leiden door iets anders dan mezelf dan ben ik minder dan mezelf. Ik adem en ik breng mezelf hier en ik doe wat er te doen valt in het moment wat het beste is voor het leven.

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

