martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 20, atoombomontploffingen

Een reactie plaatsen

Ik zag een video met allemaal atoombomontploffingen…

De zelfvergevingen spreek ik deels uit als de makers en bedenkers en eigenaren van ‘de bom’

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de atoombom te bedenken, produceren en toepassen, in totale veronachtzaming van het leven

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de atoombom als ultieme uitdrukking van de angst die we als mensen voor elkaar hebben

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij zodanig te hebben afgescheiden van mijn medemensen dat ik meen een atoombom nodig te hebben om mijzelf tegen hun te beschermen, danwel om hun te vernietigen uit angst dat zij mij vernietigen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een atoombom te zien als oplossing van een probleem wat ik ervaar

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een groot arsenaal aan atoomwapens op voorraad te hebben en daarmee een gruwelijke bedreiging te vormen voor alles wat leeft

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij niet na het zien van de gevolgen van de eerste toepassing van atoomwapens te heb weerhouden van de verdere ontwikkeling ervan en daarentegen nog grotere en dodelijkere bommen heb gezocht te ontwikkelen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben wetenschappers en arbeiders ertoe aan te hebben gezet atoombommen te bedenken, ontwikkelen en te produceren en te teesten en toe te passen

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de dreiging van atoomwapens te gebruiken om macht uit te oefenen in de wereld in mijn eigen belang

Ik vergeef mezelf niet toegestaan en aanvaard te hebben me te realiseren, te zien en te begrijpen dat macht die niet werkt voor wat het beste is voor het leven op aarde in feite onmacht is

Ik vergeef mezelf als mensheid toegestaan en aanvaard te hebben atoombommen voort te brengen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf machteloos te hebben gevoeld tegenover de komst van atoombommen in de wereld

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me verontrust en angstig te voelen door de aanwezigheid van atoomwapens in de wereld

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat de toepassing van atoomwapens onvermijdelijk is

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het gevoel te hebben dat ik niet zou weten hoe het verder moet met ons als er atoomwapens zouden zijn toegepast

Ik verbind mij ertoe om bij te dragen aan oplossingen in de wereld die het bestaan van atoomwapens onnodig maken, zoals een gelijkheids geld systeem

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

