martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 23, de volger-persoonlijkheid

Een reactie plaatsen

Ik las bij iemand over leiders en volgers. De leiders willen gelijk krijgen en de volgers verlangen goedkeuring, daar kwam het op neer.
Vandaag zag ik het terug in mijn verhouding tot mijn partner, het viel me op dat ik wachte op het initiatief van mijn partner en dat ik daar dan op in ging, of met iets van mezelf kwam maar wel in dezelfde trant. Ik zag me zo bezig en ik realiseerde me dat ik een volger was.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf in een volgerspositie en mijn partner in een leiderspositie te plaatsen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te wachten op het initiatief van mijn partner en daar dan op in te gaan ofwel met iets van mezelf te komen in dezelfde trant

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te verlangen naar de goedkeuring van mezelf door mijn partner

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf beperkt te hebben tot volger

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf ondergeschikt gemaakt te hebben aan de denkbeeldige rolverdeling

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat mijn partner mij zal afkeuren

Wanneer en als ik mezelf zie volgen dan stop ik. Ik realiseer me dat ik in een persoonlijkheid besta. Ik adem en ik bespreek het punt met mijn partner

Ik stel mij ten doel om alle subpersoonlijkheden waarin ik mij afgescheiden van mezelf opstel te elimineren

Mijn partner wees me erop dat ik in het verleden steeds iets gevolgd had, een religie, spirituele stromingen b.v. Dat raakte me, ik voelde een emotionele reactie, minderwaardig voelde ik me

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me minderwaardig te voelen omdat ik in het verleden een volger ben geweest

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me te schamen omdat ik in het verleden een volger ben geweest

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij af te scheiden van mijn verleden als volger door er een oordeel over te hebben

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijzelf in mijn verleden als volger te verachten en op mezelf neer te kijken

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf in mijn verleden als volger te verwerpen en te verwachten dat er niks uit mij voort kan komen

Wanneer en als ik mezelf zie veroordelen om mijn verleden, dan stop ik. Ik realiseer me dat ‘mijn verleden’ en ‘oordelen’ zich slechts in mijn mind afspelen, niets werkelijks. Ik adem en ik haal mij uit dit patroon in mijn mind terug en breng mij in de realiteit van het moment hier.

Ik stel mij ten doel alle oordeel in mezelf wat ik over mijn verleden tegenkom te elimineren.
ik heb alleen maar de herinnering aan de ervaring van mezelf, mezelf kan ik me niet herinneren, want ik ben altijd hier in dit moment, het is onzin om een oordeel te hebben over die ervaringen van mezelf en om mij van zo’n oordeel iets aan te trekken. Ik kan mezelf niet ERVAREN, ik BEN mezelf

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf in het verleden als volger te ervaren

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijzelf in het verleden te beperken tot volger

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

