martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 30, boosheid teruggebracht bij mezelf

Een reactie plaatsen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben boosheid jegens mijn ouders en mijn onderwijzers en onderwijzeressen te hebben opgebouwd gedurende mijn jeugd

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat het nodig is dat ik de boosheid die ik voel terug breng bij mezelf.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te hebben gerealiseerd dat ik mijn boosheid kan vergeven en dat ik dan niet de consequenties hoef te leven in de vorm van een reactie vanuit boosheid

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben boosheid de leiding over mijn leven te hebben gegeven in plaats van zelf mijn leven te dirigeren

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben depressie t.a.v. mijn leven te hebben opgebouwd gedurende mijn jeugd

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn depressie te wijten aan mijn ouders en onderwijzers en onderwijzeressen

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat ik de depressie die ik voel terug kan brengen bij mezelf

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat ik de depressie over mijn leven kan vergeven zodat ik niet als consequentie mijn reactie vanuit depressie hoef te leven, zoals het laten mislukken van wat ik onderneem/begin

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben depressie de leiding over mijn leven te hebben gegeven in plaats van mezelf te dirigeren

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben spijt te voelen dat ik mijn leven heb laten bepalen door boosheid en depressie

Ik stel mij ten doel een onderwijssysteem in de wereld te helpen verwezenlijken waarin leven centraal staat

Ik stel mij ten doel een ouderschap in de wereld te helpen verwezenlijken waarin kinderen een expressie van leven worden

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

