martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 32, bezetting en vrijheid

Een reactie plaatsen

Ik merk dat ik school van vroeger nadoe: ik zit Desteni dingen te doen met de computer waarin ik net als op school stil zit en met informatie bezig ben. En dan wil ik ontsnappen aan deze beperking en energie door me heen voelen gaan en dat noem ik dan leven en vrijheid, en het andere noem ik saai.
Ik zie vandaag een parallel met de tweede wereldoorlog, tijdens de bezetting mocht er niet veel bewegen alles stond onder controle, en na de bevrijding was ‘Nederland’ decennia lang vervuld van energie en dat leek leven te zijn en vrijheid

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de polariteit: beheerste energie tegenover uitgelaten energie

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben op school zitten te beleven als ‘bezettingstijd’ en het uitgaan van de school als de bevrijding.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn schooltijd beleefd te hebben als bezetting, en het achter me laten van het onderwijs als de bevrijding

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het werken aan de computer te beleven als de bezetting, en het stoppen ermee als de bevrijding

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat het leven wat ik voelde na school geen leven was maar energie.

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat de ervaring van mezelf op school en na school evenzeer energetische belevenissen zijn, de ene beperkende energie en de andere bevrijdende energie

In beide energieën kon ik m’n draai niet vinden. Ik zie nu dat wat ik miste was/is leven, ademen en leven in het moment, levend zijn, leven geven

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de beheerste, beperkende energie als negatief te ervaren en de uitgelaten, expressieve energie als positief

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als energie

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij machteloos te hebben gemaakt ten opzichte van deze energieën

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij in beslag te laten nemen door deze energieën waardoor ik leven mis

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de negatieve ervaring van school te gebruiken om mij tegen af te zetten en daarmee een positieve ervaring te creëren

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de bezetting te beleven als ‘geen leven’ en de tijd na de ‘bevrijding’ als ‘leven’

Ik stop. Ik adem en ik leef waar ik ook ben en wat ik ook doe. Ik ben er altijd met en als levend lichaam.

Ik stel mij ten doel te stoppen met heen en weer te bewegen van de ene naar de andere energetische toestand.

Ik stel mij ten doel op te houden met te bestaan in een energetische toestand

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

