martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 35, systeemwil – zelfwil

Een reactie plaatsen

Vanochtend lag ik in bed te kijken in mezelf, en na verloop van tijd was dat klaar. Op dat moment voelde ik mezelf klein worden in de zin dat ik m’n verantwoordelijkheid voelde verdwijnen en ik merkte een kleine beweging in mijn solar plexus en daar zag ik dat ik mijn zelf wil, mijn zelfbeweging uit handen gaf aan een systeem. Ik vroeg me af wat voor systeem en ik realiseerde me dat ik lag te wachten op de wekker om af te gaan, dat die mij de wil zou geven om uit bed te gan en mij in beweging zou zetten.
Ik realiseerde me

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn vertrouwen te hebben gesteld in een systeem om te bepalen wanneer ik iets wil en wat ik dan wil

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de zelfverantwoordelijkheid te laten varen en verantwoordelijkheid over te dragen aan een systeem

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijzelf onvermogend te verklaren om zelf te willen en zelf te bewegen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn vertrouwen te hebben gesteld in een systeem in plaats van in mijn lichaam, mijn lichaam is tenslotte een levend ding

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de voorkeur te hebben gegeven aan een systeem om op te vertrouwen in plaats van op mijn levende lichaam te vertrouwen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn vader een gebrek aan zelfverantwoordelijkheid en zelfwil en zelfbeweging te verwijten in plaats van dit gebrek in mezelf te zien

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf verwijten te maken dat ik dit niet eerder heb ontdekt/herkent

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat ik niet weet hoe ik moet leven als ik me niet laat leiden door een systeem

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat het verlangen om me door een systeem te laten leiden in zichzelf ook een systeem is.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben altijd te denken dat ik dat zelf was, dat verlangen

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me te identificeren met dit verlangen

Wanneer en als ik me klein zie laten worden en me afhankelijk zie maken van een systeem voor mijn zelfwil en zelfbeweging, dan stop ik. Ik realiseer me dat het verlangen hiernaar ook een systeem is. Ik adem en ik kijk wat ik kan doen in het moment wat het beste is voor het leven en ik wil mezelf en ik zet mezelf in beweging

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

