martijndegraaf1001

Reis naar Leven

tevreden_4c

Martijn’s Reis naar Leven, dag 41, tevreden

Een reactie plaatsen

Vandaag kwam de gedachte in me op dat het niets zou worden met de mensheid. De gedachte presenteerde zichzelf als een oud en vertrouwd geloof waar ik altijd op terug kan vallen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in mezelf dit geloof bewaard te hebben

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat ik dit geloof in mezelf bewaard heb om een excuus achter de hand te hebben voor mezelf, voor als ik vind dat ik te weinig gedaan heb in zake Desteni.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben ontevreden te worden als ik me niet inzet voor systeemverandering

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de polariteit ontevreden tegenover tevreden

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me tevreden te voelen als ik iets gedaan heb voor systeemverandering

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat tevreden nog helemaal niet bestaat in deze wereld, enkel als gevoel wat ik in mezelf opwek naar aanleiding van wat ik gedaan heb

Tevreden is wanneer we ervoor gezorgd hebben dat al het leven van een levenswaardig bestaan verzekerd is.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben aan systeemverandering te werken om een tevreden gevoel op te wekken

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat het mede aan mij ligt of de mensheid het haalt om een uitdrukking van leven te worden

Ik stel mij ten doel om het wereldsysteem mede te veranderen en leven centraal te stellen

Ik stel mij ten doel er mede voor te zorgen dat al het leven op Aarde van een levenswaardig bestaan verzekerd is

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

