martijndegraaf1001

Reis naar Leven

lief

Martijn’s Reis naar Leven, dag 46, positief zijn

Een reactie plaatsen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben vriendelijk te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben welwillend te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben beleefd te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben aardig te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben solidair te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben positief te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben lief te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben toegenegen te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dienstbaar te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben hulpvaardig te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik altijd een positieve bijdrage moet leveren/altijd moet bijdragen aan iets positiefs

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn best te doen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben gehoorzaam te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben inschikkelijk te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben eerlijk te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben volgzaam ter zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben vlijtig te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben normaal te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben stil te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben netjes te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben gezellig te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben vrolijk te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben geleerd te hebben dat vrede een goed gevoel geeft en conflict een onprettig gevoel

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben ondergeschikt te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben geleerd te hebben dat gehoorzaam zijn een goed gevoel geeft en ongehoorzaam zijn een lastig gevoel

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben zoet te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben snoep als middel om mijn mond te houden, mijn uiting te onderdrukken

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben geleerd te hebben dat als ik mij vermaak dat dan mijn leven vervuld is

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben geleerd te hebben dat het doen van taken leuk is vanwege een beloning naderhand waarmee impliciet bevestigd werd dat taken niet leuk zijn

Ik stel mij ten doel stabiel hier te zijn in en als adem een met en gelijk aan het fysieke lichaam als leven

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

