martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 57, Liefde, de grootste macht in het universum

Een reactie plaatsen


Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat liefde de grootste macht in het universum is, zonder mij te realiseren dat als dat zo was, het universum niet de onherbergzame plaats zou zijn die het nu is

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven in dit statement zonder ook maar na te gaan of het wel strookt met de realiteit

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben deze liefde te zien in een alternatieve realiteit die niet waarneembaar, los van onze realiteit is zonder me te realiseren dat het onwerkelijk is

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat deze onwerkelijkheid eeuwigheidswaarde heeft en dat er een goede invloed van uit gaat naar de concrete Aarde zonder me te realiseren dat een onwerkelijkheid nooit en te nimmer ook maar enige invloed op een werkelijkheid kan hebben

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de onwerkelijkheid van een liefdesrijk meer realiteitswaarde te hebben toegekend dan de Aarde, gelovende dat de concrete Aarde voortgekomen was uit de liefdesonwerkelijkheid, zonder me te realiseren dat als dat zo was, de Aarde een toonbeeld van liefde zou zijn, wat overduidelijk niet zo is.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat de fysieke materiële werkelijkheid een tijdelijke illusie is en dat ik door een inwijdingsproces of door ascentie, of door verlichting tot de werkelijke werkelijkheid kan doordringen of die kan bereiken, zonder me te realiseren dat ik gedreven word door het verlangen te ontsnappen aan de wereld zoals we die hebben vormgegeven

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te verlangen te ontsnappen omdat ik de problemen die we hebben in de wereld als onoverkomelijk ervaar en geloof dat als ik alles in een verlicht of geascendeerd of ingewijd perspectief zal zien, de problemen geen problemen meer zullen zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben verzuimd te hebben concrete practische oplossingen voor deze concrete wereld met z’n concrete problemen gezocht en ontwikkeld, uitgedragen en verwezenlijkt te hebben

Ik stel mij ten doel aan te tonen dat de Aarde de realiteit is waar we het mee moeten doen

Ik stel mij ten doel een Equal Money System voor te stellen als een concrete practische oplossing voor onze problemen op Aarde

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

