martijndegraaf1001

Reis naar Leven

leven-2-752596

Martijn’s Reis naar Leven, dag 59, Leven en Liefde

Een reactie plaatsen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat liefde de basis van ons bestaan is in plaats van me te realiseren dat Leven de basis van ons bestaan is.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat liefde alleen bestaansrecht heeft als de acties die leven verzorgen en ondersteunen en bevorderen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat liefde als gevoel eigenbelang is en dat iemand die liefde voelt in de liefde wil blijven en gelooft dat liefde de oplossing is voor de problemen die we op Aarde hebben.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat degenen die liefde promoten trachten hun eigenbelang te valideren omdat anderen die ook in de val van de liefde raken zullen beamen dat liefde de oplossing is

Ik stel mij ten doel aan te tonen dat leven de basis is van/voor ons bestaan

Ik stel mij ten doel aan te tonen dat liefde = leven mogelijk maken

Ik stel mij ten doel aan te tonen dat liefde niet het doel van ons bestaan is maar leven

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

