martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 65, een spiritueel persoon

2 reacties

in de schoenen van de persoon met de eenheids ervaring

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik speciaal ben en dat het mijn roeping is een boodschap van liefde uit te dragen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik alles kan duiden wat anderen schrijven en dat ik doorzie hoe ze in hun ego gevangen zitten zonder me te realiseren dat ik zelf in een ego gevangen zit, een spiritueel ego

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik in contact sta met ‘het hogere’/God/de bron/ het Al.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat ik onmogelijk gezond verstand kan toepassen omdat ik een gelovige ben in mijn zelfreligie, en dat geloof en gezond verstand niet samengaan

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat ik geen stabiel zelf heb, ik gebruik mijn specifieke vocabulaire op een creatieve manier om mijn zelfbeeld in stand te houden door overal een antwoord op te hebben

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat de mind de woorden gebruikt als mezelf

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben geheel te vertrouwen op mijn geautomatiseerde spirituele persoonlijkheid voor het reageren op anderen en het produceren van uitspraken/geschriften

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat ik mij ten koste van anderen profileer als wijs en vervuld van liefde en begrip, door hun aan te spreken als iemand die wijsheid liefde en begrip nodig heeft

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat ik een zelfverklaarde spirituele persoon ben

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het mezelf onmogelijk te maken iets op te steken van mensen die mij naar mezelf willen laten kijken, maar daarentegen hun opmerkingen te beschouwen als projecties van hunzelf

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat het spirituele ego een van de moeilijkste ego’s is om te doorzien, dit omdat het in de illusie  verkeerd dat het het ego overstegen heeft/door heeft

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben hooggeëerde woorden te gebruiken ter verdere zelfverheerlijking er daarbij heilig van overtuigd zijnde dat ik een betere wereld creëer

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat eenheid de sleutel is tot een geslaagde toekomst van de mensheid, me niet realiserend dat eenheid zonder gelijkheid afgescheidenheid is.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben alles wat door anderen gezegd wordt wat niet in mijn zelfreligie past te diskwalificeren, in twijfel te trekken, als ongerijmd af te schilderen, me niet realiserend dat ik daarmee mijn eigen onbegrip en ongeïnformeerdheid bloot geef.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

2 thoughts on “Martijn’s Reis naar Leven, dag 65, een spiritueel persoon

Geef een reactie

