martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 67, 2 – een relatie tot mislukken gedoemd

Een reactie plaatsen

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn partner niet op de hoogte te brengen van mijn behoeftes waar ik me min of meer bewust van ben

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat ik daardoor met een geheime agenda werk en mijn partner in feite manipuleer om te krijgen wat ik verlang

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat ik in feite een bedrieger ben

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat ik het lot van de relatie al bezegeld heb vanaf het begin namelijk dat het tot een onhoudbare situatie moest leiden

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn partner mee te voeren in deze illusie van een geslaagde relatie

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik de illusie probleemloos voort kan zetten

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik kapot ben van verdriet als de relatie eindigt in plaats van mij te realiseren dat het mijn behoeftes zijn die schreeuwen om vervulling.

Ik stel mij ten doel behoeftes die in een vebintenis een rol spelen te detecteren en mezelf te vergeven, om ervoor te zorgen dat ik zelfdirectief ben in plaats van geleid te worden door behoeftes

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

