martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 74, man-zijn

Een reactie plaatsen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gewaarwording van het man-zijn van mijn lichaam af te wijzen/te negeren/onderdrukken

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben man-zijn een afgang te vinden

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij te schamen voor mijn man-zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben verdriet te voelen als ik moet toegeven in en als mijn lichaam een man te zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me zwaar teleurgesteld te voelen over het optreden van het mannen geslacht in de wereld

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn neus op te halen voor mijn man-zijnde lichaam

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het mannen geslacht als de vijand te zien

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het om die reden onmogelijk te vinden om me te identificeren met mijn mannelijk lichaam

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat ‘vijand’ een beeld in mijn mind is wat ik projecteer op mijn lichaam

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te griezelen in de nabijheid van mannelijkheid

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben griezelen als een normale reactie te beleven

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als kennis te zijn gaan ‘leven’ omdat ik me verzet tegen het leven van en als mijn lichaam

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in energie te leven als emoties en gevoelens, zoals griezelen bijvoorbeeld, afgescheiden van het lichamelijke bestaan

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf te zien als ‘niet een echte man’ omdat ik geen status in het maatschappelijke systeem heb.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet gerealiseerd te hebben dat wat mij tot man maakt mijn lichaam is.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het seksueel misbruik in mijn jeugd aangegrepen te hebben om mijzelf niet tot man te ontwikkelen in de samenleving, het man-zijn af te wijzen, te negeren en te onderdrukken.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat ik man ben doordat mijn lichaam man is.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te weigeren te voldoen aan de maatschappelijke verwachtingen die aan een man gesteld worden

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij te presenteren als man d.m.v. mijn lichaam , maar in het geheim een energetisch wezen te zijn op zoek naar voeding en zo mijn lichaam te misbruiken en anderen te misleiden

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

