martijndegraaf1001

Reis naar Leven

images

Martijn’s Reis naar Leven, dag 79, staatsterreur

Een reactie plaatsen

Naar aanleiding van een bericht op de radio…

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als regering willekeurig burgers op te pakken en te martelen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als regering de bevolking te terroriseren

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als regering angst te hebben voor mijn burgers en ze daarom angst aan te jagen met de bedoeling om ze ervan te weerhouden in opstand te komen

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als regering angst te hebben dat de bevolking in opstand zal komen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als regering te beseffen dat ik niet de wil van het volk uitvoer zodat ik alleen aan de macht kan blijven door terreur wanneer loze beloftes en ‘verdeel en heers’ niet langer afdoende zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als regering een doel op zich te zijn geworden, een elite die zichzelf koste wat kost in stand wil houden, ongeacht de belangen van de bevolking

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij als regering straffeloos schuldig te maken aan praktijken waarvoor burgers zonder meer gestraft zouden worden

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

