martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 86, kennis personage

Een reactie plaatsen

‘Laat mij maar, ik weet het’-personage treedt soms op de voorgrond in een situatie. Ik verdwijn naar de achtergrond en het personage neemt het over want hij WEET hoe met de situatie om te gaan. Zo ontstaat er geen ruimte om mezelf te manifesteren en uitdrukking aan mezelf te geven in een situatie. En zo kan er nooit iets nieuws plaatsvinden omdat het afgehandeld wordt vanuit herinnering aan soortgelijke situaties in het verleden en hoe het gewoonlijk gaat.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te verdwijnen van de wereld om op te gaan in de kennisdimensie in mijn geest

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij te laten leiden door het verlangen naar kennis

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat ook al kom ik nog zo veel te weten over de wereld, de wereld aan mij voorbij gaat terwijl ik met kennis bezig ben

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat ik niet aan bod kom in de wereld terwijl ik mijn expressie overlaat aan het ‘ik wil het weten’ personage

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben meer waarde te hechten aan kennis dan aan de werkelijkheid zelf

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat mijn lichaam veel geavanceerder is dan al mijn kennis

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat kennis opdoen, kennis delen, niet leven is, en dat zolang ik in en als kennis ben ik geen deel uitmaak van het leven op Aarde.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dit personage in plaats van mezelf te laten optreden: ”laat mij maar, ik weet hoe ik met de situatie om moet gaan”

Ik stel mij ten doel eenheid met en gelijkheid aan mijn levende lichaam als zelf, levend in elke ademhaling, hier in en als de fysieke werkelijkheid als zelf

Ik stel mij ten doel aan te tonen dat ik met ‘willen weten’ mezelf als leven onderdruk, dat ik met kennis als doel het leven veronachtzaam

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dit personage in plaats van mezelf te laten optreden

Ik stel mij ten doel zelf aanwezig te zijn in het moment en mezelf toe te staan me uit te drukken in plaats van het aan het personage over te laten als mezelf.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

