martijndegraaf1001

Reis naar Leven

haast

Martijn’s Reis naar Leven, dag 100, Ik hoop dat dit gauw klaar is

Een reactie plaatsen

“Ik hoop dat dit gauw klaar is”
Dit personage komt vaak naar voren. Als ik aan het eten ben dan kan ik niet wachten tot het toetje er aan komt, als ik aan het raten ben moet het wel opschieten, enz, Altijd maar verlangen naar het volgende en dat ik niet te lang bezig ben met wat ik aan het doen ben. .

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te verlangen naar het volgende terwijl ik met iets bezig ben

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben daardoor niet in het moment hier te zijn maar in de opwindende energie van het verlangen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het mezelf daardoor moeilijk te maken me te concentreren op waar ik mee bezig ben waardoor dat langer duurt zodat ik geneigd ben het niet af te maken omdat ik me laat leiden door het verlangen en het volgende al ga doen.

ik stel me ten doel om in momenten waarin het verlangen opkomt, te stoppen. Adem te halen, mezelf hier te brengen, te overzien wat ik nog te doen heb en wat ik erna kan doen en het vervolgens aandachtig voort te zetten

Ik stel me ten doel in plaats van in verlangen te leven, ademend te leven in het doen van de actie in het moment hier.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

