martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 99, het is onmogelijk

Een reactie plaatsen

“het is onmogelijk” Dit hoor ik nogal eens in mezelf wanneer ik Desteni informatie tot mij neem waarin aangegeven wordt wat er nodig is om leven te worden. Ik verplaats mezelf (in a split second) in een denkbeeldig persoon die nog weinig weet heeft van Desteni en die hoort b.v.: “….how to walk self forgiveness, writing and self corrective application in your conscious, subconscious and unconscious mind.” En dan kom ik tot de conclusie: onmogelijk dat iemand zoiets begrijpt of volbrengt, de zin ervan inziet, gemotiveerd is om het te doen. Dat gaat gewoon niet gebeuren, je moet wel gek zijn om aan zo’n onafzienbare taak te beginnen waarvan je niet eens weet of en wanneer het ooit klaar is. En of je dan beter af bent dan nu. “Ik ga nog liever gewoon dood.” Overdreven gedoe.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij te vereenzelvigen met een personage dat denkt dat het Desteni process onmogelijk te volbrengen is, onmogelijk om te begrijpen, onmogelijk om vol te houden

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als zodanig te denken dat het proces geen zin heeft, dat het verspilde moeite is, dat je nooit weet wanneer het klaar is, òf het ooit klaar is, en of ik er iets mee op schiet.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als zodanig mezelf gek te vinden dat ik altijd maar bezig ben iets wat bijna door geen mens begrepen wordt, laat staan gewaardeerd wordt, en ik maar volhouden

Ik stel mij ten doel dit personage in mezelf te herkennen in de momenten dat het zich laat horen

ik stel mij ten doel in zo’n moment te stoppen, te ademen, en in zelfvertrouwen te kijken hoe ik het process doorloop, punt voor punt. Als een hartslag voortstuwend

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

