martijndegraaf1001

Reis naar Leven

rotzooi

Martijn’s Reis naar Leven, dag 110, rotzooi-personage

Een reactie plaatsen

“ik maak er een rotzooi van”-personage
Deze kwam vandaag een paar keer naar voren, ik ging er niet in mee

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als dit personage

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de neiging te voelen om toe te geven aan deze gedachte en de onlust/wellust waarmee het gepaard gaat

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te leven in en als de gedachte dat ik er een rotzooi van heb gemaakt.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben ‘er een rotzooi van maken’ te zien als een manier om niet verantwoordelijk te zijn, in plaats van me te realiseren dat ik slechts meer consequenties creëer waar ik ook verantwoordelijk voor ben.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben er desnoods met geweld een rotzooi van te maken

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me te ergeren aan de rotzooi die ik maak in plaats van verantwoordelijkheid te nemen

Ik stel me ten doel verantwoordelijk te zijn in elk moment in mijn leven om het beste voor al het leven te betekenen

Ik stel me ten doel zelf de leider van mijn leven te zijn in plaats van gedachtes/gevoelens

Ik stel me ten doel rotzooi die ik meen te zien in mijn leven uit te zoeken en te bezien wat het is dat ik zie en mezelf te vergeven voor elk aspect tot er niets van over is.

Ik stel me ten doel aan te tonen dat geweld meer rotzooi creëert

Ik stel me ten doel aan te tonen dat ergernis een manier is om geen verantwoordelijkheid te nemen

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

