martijndegraaf1001

Reis naar Leven

zwijgen

Martijn’s Reis naar Leven, dag 118, 2. kennispersonage

Een reactie plaatsen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben door dit personage voor me te laten spreken als mezelf er niet toe te komen mezelf uit te spreken

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben tegenover de zekerheid die kennis me bied onzeker te zijn over wat ik zelf nou eigenlijk wil zeggen, of ik wel iets te zeggen heb.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het gevoel te hebben als ik gesproken heb als dit personage dat ik er niet aan toe ben gekomen het belangrijkste te zeggen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het gevoel te hebben dat ik de boel voor de gek houd, om de tuin leidt als ik als dit personage spreek

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben uit angst te spreken als dit personage, om de aandacht weg te leiden van mezelf

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te spreken als dit personage omdat ik bang ben dat ik anders niets te zeggen heb, of alleen iets onsamenhangends en als een vreemde onhandige onbeholpen sociaal niet vaardige persoon gezien word en mezelf ook zo ervaar en me daarvoor te schamen

Wanner en als ik mezelf hoor spreken al sdit kennispersonage, dan stop ik. Ik realiseer me dat ik spreek vanuit een automatisme. Ik adem en ik spreek of zwijg in het moment.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me verontrust te voelen bij de gedachte dat ik van te voren niet kan weten wat ik ga zeggen.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

