martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 128, vervolg van zorgwekkend

Een reactie plaatsen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat ik de ontmoeting met een mens/mensen niet overleef, in die zin dat ik ergens besef dat ik maar een gedachtenvorm ben, niet substantieel. een angstige toestand die ik mezelf vergeef te hebben toegestaan en aanvaard.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben verdriet te voelen over deze angst

Ik stel me ten doel in plaats van in de angst te gaan te ademen een met en gelijk aan mijn fysieke lichaam

—————————————————-
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben zorgwekkendheid op mijn voorhoofd te manifesteren met de bedoeling over te komen als iemand die het leed van de wereld draagt

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben op deze manier over te willen komen als een Jezus, om te voorkomen dat mensen mij wat aandoen. Ik wil mij namelijk presenteren als iemand die zichzelf het allerzwaarst belast, zodat mij iets aandoen een zinloze bezigheid lijkt en daarvan afgezien wordt

Ik stel me ten doel Leven voor ogen te hebben als toekomstige realiteit, leven geboren uit de fysieke wereld

—————————————————-
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf kwetsbaar te voelen als ik geen controle heb over een situatie

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn voor deze kwetsbaarheid

Ik stel mij ten doel in plaats van controle uit te oefenen uit angst, zelf directief te zijn in situaties

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

