martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 142, hippy zelfvergevingen

Een reactie plaatsen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf te identificeren als een hippy

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als zodanig zorgeloos te leven

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te weigeren te zien, begrijpen en realiseren dat ik medeverantwoordelijk ben voor wat we hebben als samenleving, als ‘beschaving’, als mensheid

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben gebruik te maken van de systemen van de samenleving, hoewel ik de samenleving als geheel afwijs

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf te bewegen in de ‘subcultuur’ in een poging om me af te scheiden van de samenleving

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben drugs te gebruiken om mezelf af te scheiden van wat hier is als samenleving, belachelijk te maken en om mezelf superieur te voelen aan de mensen die erin meedraaien

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als hippy ‘vanaf de zijlijn’ naar de samenleving te kijken, en terwijl daar de toekomst wordt vormgegeven, sta ik aan de kant en kan ik zodoende niks uitrichten om het in goede banen te sturen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als hippy slechts kritiek en afwijzing toe te passen zonder een visie te hebben en een manier om een andere toekomst te verwezelijken, zoals we nu hebben met het gelijkheids geld systeem
Ik heb me weliswaar verdiept in en geparticipeerd in andere economische vormen, maar ik heb nooit verder doorgedacht en gerealiseerd welke veranderingen op wereldschaal er nodig zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als hippy alleen oog te hebben gehad voor een kleine groep die anders wilde leven, en nooit gezien te hebben dat het mogelijk is dat de gehele mensheid in eenheid en gelijkheid verenigd kan zijn, en dat dat ook nodig is willen we het leven op Aarde voortzetten

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf te zien als hippy en genoegen te nemen met een minderwaardige positie in de maatschappij waarin ik machteloos ben om verandering te bewerkstelligen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als hippy mijn voorkeur uitgaat naar een laid back life style die maakt dat ik mij niet optimaal actief inzet voor een nieuwe samenleving, als om het tegenovergestelde te leven van wat ik zie als het gestresste leven wat gangbaar is

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

