martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 157, een royale stemming

Een reactie plaatsen

Ik was een paar dagen in een royale stemming. Niet dat ik vaak en veel tracteerde, nee het was puur een stemming en ik voelde me er opperbest bij. Vandaag sloeg de stemming om: de hond had stiekem een kuil gegraven in de tuin, en het zat me niet lekker en het liet me niet los/ik liet het niet los. Ik voelde me heel strak en ‘zuinig’ worden. Er kon geen glimlach meer vanaf. En ik vermeed contact met de hond. Uiteindelijk ben ik maar wegegaan want hier had niemand wat aan. Na een tijdje drong het verband tot me door tussen de beide stemmingen en was ik de hond dankbaar.

Ik dacht dat ik me goed voelde omdat ik vaker dan anders in m’n adem was. Ik moet tot de conclusie komen dat ik de adem misbruikte om een goed gevoel leven in te blazen: Positiviteit creëren zogezegd.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de adem te hebben misbruikt om een positieve stemming te creëren in mezelf

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet door te hebben dat ik positiviteit aan het creëren ben

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben daardoor ongezien maar onvermijdelijk het negatieve de vrije hand te geven om zich te ontwikkelen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het negatieve te ontkennen en onderdrukken

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf de adem zie misbruiken om een positieve stemming in mezelf te creëren, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat de adem zelf positief noch negatief is. Ik adem, ik adem gewoon

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf niet door zie hebben dat ik positiviteit aan het creëren ben, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mezelf hier uit moet halen omdat het anders omslaat in z’n tegendeel. Ik adem en ik bepaal me tot de realiteit

ik stel me ten doel, wanneer en als ik merk dat ik het negatieve ontken en onderdruk doordat ik me positief/goed voel, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat het zich opbouwt tot een kracht die me beheersen zal. Ik adem en ik identificeer de polariteit waar ik mee te maken heb in het moment en ik vergeef mezelf als zodanig te bestaan

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf het negatieve zie ontkennen en onderdrukken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik niet kan leven in positiviteit. Ik adem en ik leef hier in de realiteit

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

