martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 165, meer US of A

Een reactie plaatsen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als de VS in het geheim troepen te hebben getraind om andere landen te ontregelen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als de VS om extreeem luide sonar te gebruiken waar walvissen last van hebben

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de helft van m’n begroting aan het militaire apparaat te besteden

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn eigen bevolking te misbruiken voor oorlogsdoeleinden die het volk niet eens dienen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben m’n bevolking uiteen te drijven in een zeer welgestelde elite tegenover massa’s armen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben zeer boos te zijn op de machten die de VS besturen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als bestuurders van de VS de staat om te vormen tot een fascistische dictatuur

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als de VS om het economische systeem te handhaven wat velen thuisloos maakt en zon’ stress veroorzaakt dat mishandeling en misbruik van kinderen enorm toeneemt.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de waarde van het geld zodanig te laten verminderen dat in een gezin de vader en de moeder soms twe baantjes moeten hebben om voldoende te verdienen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als bestuuders van de VS democratie op te voeren als een toneelstuk voor de bevolking om erin te blijven geloven dat de VS een vrij land is en een land dat de vrijheid in de wereld bevecht en verdedigt.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

