martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 187, elite personage zelfvergeven

Een reactie plaatsen

Elite personage

Angst:
dat ik zonder kapitaal kom te zitten en dat ik geen plezier in het leven heb
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat ik zonder kapitaal kom te zitten en dat ik geen plezier in het leven heb

Gedachte:
Negatieve dimensie: mezelf zonder middelen van bestaan
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte te hebben aan mezelf zonder middelen van bestaan

Positieve dimensie: mezelf rijker dan andere mensen
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte te hebben aan mezelf rijker dan andere mensen

Verbeelding:
Negatieve dimensie: ik zie mezelf eenzaam langs de huizen lopen, ongewassen, pijnlijk lichaam, vuile kleren, afstotelijk voor de mensen
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf te zien in m’n verbeelding, eenzaam langs de huizen lopend

Positieve dimensie: ik zie mezelf als een zorgeloos persoon gedragen door zijn financiële middelen
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf te zien in m’n verbeelding als een zorgeloos persoon gedragen door zijn financiële middelen

Innerlijke dialoog:
Negatieve dimensie: ik moet geld mijn kapitaal in stand houden en zuinig uitgeven
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik mijn kapitaal in stand moet houden en zuinig moet uitgeven en niets weggeven

Positieve dimensie: ik kan mij deze aankoop wel permitteren voor m’n plezier; ik ben beter dan mensen met minder geld voor wie ik uit moet kijken dat ze me geld afhandig willen maken
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken: ik kan mij deze aankoop wel permitteren, ik ben beter dan mensen met minder geld voor wie ik uit moet kijken dat ze me geld afhandig willen maken

Reacties:
Negatieve dimensie: onrust, het gevoel dat de grond onder m’n voeten wegvalt, en het gevoel voorover te vallen, woede, verontwaardiging, verongelijkt, bezwaard, moeizaam
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben onrustig te zijn en het gevoel te hebben dat de grond onder m’n voeten wegvalt, en dat ik voorover dreig te vallen, en woedend te zijn, verontwaardigd, verongelijkt en bezwaard, moeizaam, wanneer ik mijn kapitaal verlies

Positieve dimensie: arrogant, achteloos, smalend
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een arrogant gevoel te hebben, achteloos te zijn en smalend te doen over anderen hun geldgebrek wanneer ik mijn kapitaal veilig heb gesteld

Fysieke reacties:
Negatieve dimensie: keel wordt dichtgeknepen, buik wordt ingedrukt, kleine gebaren
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn keel dichtgeknepente voelen en mijn buik ingedrukt, de spanning uit m’n gezicht verdwijnt wanneer ik mijn kapitaal verlies

Positieve dimensie: buik vooruit, achterover hangend, brede gebaren
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn buik vooruit te duwen en brede gebaren te maken wanneer ik mijn kapitaal zeker heb gesteld

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

