martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 188, elite personage gecorrigeerd

Een reactie plaatsen

Elite personage

Angst:
dat ik zonder kapitaal kom te zitten en dat ik geen plezier in het leven heb
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat ik zonder kapitaal kom te zitten en dat ik geen plezier in het leven heb

Ik stel me ten doel wanneer en als ik mezelf bang zie zijn dat ik zonder kapitaal kom te zitten en dat ik geen plezier in het leven heb, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mezelf daardoor het plezier in mijn leven ontzeg. ik adem en ik maak plezier uit mezelf

Gedachte:
Negatieve dimensie: mezelf zonder middelen van bestaan
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte te hebben aan mezelf zonder middelen van bestaan
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf deze gedachte zie hebben, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mij laat leiden door de angst. Ik adem en ik stabiliseer mezelf  en ik doe waar ik toe in staat ben om te zorgen dat ik mezelf financiëel kan onderhouden

Positieve dimensie: mezelf rijker dan andere mensen
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte te hebben aan mezelf rijker dan andere mensen
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf deze gedachte zie hebben, te stoppen, want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik een definitie maak van mezelf in plaats van dat ik ademend hier ben. Ik adem en ik zie mezelf een en gelijk

Verbeelding:
Negatieve dimensie: ik zie mezelf eenzaam langs de huizen lopen, ongewassen, pijnlijk lichaam, vuile kleren, afstotelijk voor de mensen
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf te zien in m’n verbeelding, eenzaam langs de huizen lopend
ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf dit zie verbeelden, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik  een ‘realiteit’ in mijn verbeelding creëer, niets werkelijks. Ik adem en ik bepaal me tot de werkelijkheid.

Positieve dimensie: ik zie mezelf als een zorgeloos persoon gedragen door zijn financiële middelen
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf te zien in m’n verbeelding als een zorgeloos persoon gedragen door zijn financiële middelen
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf zo zie, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik van mezelf een illusie maak. Ik adem en ik breng mezelf hier in het moment

Innerlijke dialoog:
Negatieve dimensie: ik moet geld mijn kapitaal in stand houden en zuinig uitgeven
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken dat ik mijn kapitaal in stand moet houden en zuinig moet uitgeven en niets weggeven
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf dit zie denken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik van mezelf een personage maak met deze opvattingen. Ik adem en ik bekijk zorgvuldig wat ik met het geld doe.

Positieve dimensie: ik kan mij deze aankoop wel permitteren voor m’n plezier; ik ben beter dan mensen met minder geld voor wie ik uit moet kijken dat ze me geld afhandig willen maken
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken: ik kan mij deze aankoop wel permitteren voor mijn plezier
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf zie denken: “ik kan mij deze aankoop wel permitteren voor m’n plezier, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik positiviteit aan het creëren ben die onvermijdelijk negativiteit gaat oproepen wat op een moment ineens onbeheersbaar naar boven kan schieten. Ik adem en ik verzeker me ervan dat ik mijn aankoop doe vanuit mezelf en niet vanuit een gevoel/emotie.

Reacties:
Negatieve dimensie: onrust, het gevoel dat de grond onder m’n voeten wegvalt, en het gevoel voorover te vallen, woede, verontwaardiging, verongelijkt, bezwaard, moeizaam
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben onrustig te zijn en het gevoel te hebben dat de grond onder m’n voeten wegvalt, en dat ik voorover dreig te vallen, en woedend te zijn, verontwaardigd, verongelijkt en bezwaard, en moeizaam, als ik me voorstel dat ik mijn kapitaal verlies.
ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf dit zie voelen als ik me voorstel dat ik mijn kapitaal verlies, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik deze reacties oproep door de verbeelding/gedachte, en dat mocht het gebeuren dan heb ik mijn Desteni tools om met eventuele reacties af te rekenen. Ik adem en ik ga voort met mijn bezigheden

Positieve dimensie: arrogant, achteloos, smalend
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een arrogant gevoel te hebben, achteloos te zijn en smalend te doen over anderen hun geldgebrek wanneer ik mij voorstel dat ik mijn kapitaal veilig heb gesteld
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf zo zie doen wanneer ik mijn kapitaal heb veilig gesteld, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat het een schijn veiligheid is. Het kan zo maar verdwijnen minder waard worden, onbereikbaar worden. ik adem en ik kies een manier om het kapitaal te bewaren waar ik vertrouwen in heb. Ik kijk of het zin heeft een ander er van te geven.

Fysieke reacties:
Negatieve dimensie: keel wordt dichtgeknepen, buik wordt ingedrukt, kleine gebaren
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn keel dichtgeknepen te voelen en mijn buik ingedrukt, de trekken van ongeloof en verbijstering op mijn gezicht te voelen wanneer ik me voorstel dat ik mijn kapitaal verlies
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me deze veschijnselen zie voelen/doen, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ze het gevolg zijn van mijn activiteiten in de mind. Ik adem en ik laat de spanning in mijn spieren los

Positieve dimensie: buik vooruit, achterover hangend, brede gebaren
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn buik vooruit te duwen en brede gebaren te maken wanneer ik me voorstel dat ik mijn kapitaal zeker heb gesteld
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf dit zie doen, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik een personage heb gecreëerd die zich nu van mijn lichaam bedient. Ik adem en ik breng mezelf in mijn lichaam.

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

