martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 191, bang-voor-de-armen-personage, gecorrigeerd

Een reactie plaatsen

personage bestaande uit
Angst: om in aanraking te komen met iemand met te weinig/geen geld
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn om in aanraking te komen met iemand die geld nodig heeft
Ik stel me ten doel als en wanneer ik deze angst voel, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mede verantwoordelijk ben voor het economische systeem waarin armoede kan bestaan terwijl ik niet opgestaan ben en het mijn alles heb gegeven om dit te veranderen. Ik adem en ik doe waartoe ik in staat ben om een gelijkheids geld systeem in de wereld te brengen

Gedachte: een hulpbehoevend persoon die iets van me wil/contact met me zoekt
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte te hebben van een persoon die contact met me zoekt omdat ie/ze geld an me wil
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik deze gedachte heb te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik zelf volkomen afhankelijk ben van geld om een leven te leiden wat het waard is om geleefd te worden. Ik adem en ik laat de gedachte los

Verbeelding: ik ben beter dan mensen met minder/geen geld voor wie ik uit moet kijken dat ze me geld afhandig willen maken
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me te verbeelden dat ik beter ben dan mensen met minder/geen geld, voor wie ik uit moet kijken dat ze me geen geld afhandig maken.
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me dit verbeeld, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mezelf met geld een goed gevoel verschaf aan de ene kant en daar tegenover een angst. Ik adem en ik haal mezelf uit dit deze polarieit en breng mezelf hier in de fysiek werkelijkheid waar we gelijke fysieke behoeftes hebben

Innerlijke dialoog: o getverderrie die is op m’n geld uit. Ik kan hem/haar niet vertrouwen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken: o getverderrie die is op m’n geld uit. Ik kan hem/haar niet vertrouwen.
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf dit zie denken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat dit een voortborduren is op de gedachte die ik had zodat het nu werkelijkheid gaat lijken want ik denk dit. Ik adem en ik haal mezelf terug uit de gedachtewereld en breng mezelf hier in de concrete werkelijkheid.

Reactie: afkeer, achterdocht, weigerachtig
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te reageren met afkeer, achterdocht en weigerachtigheid
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf zo zie reageren, te stoppen. want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik deze zelf heb gefabriceerd door mijn innerlijke diaLOOG. Ik adem en ik ga met de persoon om zoals ik zou willen dat er met mij werd omgegaan in dezelfde situatie.

Fysiek: versmalling van m’n lichaam, keel gaat dichtzitten
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn lichaam te laten versmallen en m’n keel te gaan dichtzitten
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf deze fysieke reacties zie krijgen, te stoppen. want ik zie en begrijp en realiseer me dat ze voortkomen uit een illusie door die in stand te houden en te bevestigen. Ik adem en ik herroep mijn eerdere illusies en ik voel m’n lichaam en laat de spierspanningen los

Consequentie: moeilijk kunnen praten, moeite om mezelf duidelijk te maken
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als consequentie te creëren dat ik moeilijk kan praten en moeite heb om mezelf duidelijk te maken.
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf deze consequenties zie manifesteren, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik door te kiezen om mee te gaan in de illusie in mij denken uiteindelijk mijn lichaam schaadt. Ik adem en ik neem de leiding in plaats van me door een illusie te laten leiden

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

