martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 246, beschadigd personage

1 reactie

imagesBeschadigd personage

Dit personage wordt geactiveerd als ik door zware emoties beroerd word.

Angst
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat ik kapot ga
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me bang zie zijn dat ik kapot ga, te stoppen.
Want ik zie en begrijp en realiseer me dat het bestaan in en als angst me kapot maakt. ik adem. En ik ga niet verder de angst in. Ik haal me eruit en breng me hier fysiek, lichamelijk en ik hou me vast tot ik gerust ben.

Gedachte
Het is me allemaal teveel waar ik doorheen ga
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf in de gedachte te bevinden waarin ik denk dat het me allemaal teveel is waar ik doorheen ga
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf in deze gedachte zie bevinden, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik onmogelijk in deze gedachte kan bestaan. ik adem en ik breng mezelf hier en ik houd mezelf vast en geef om mezelf tot ik daar gerust over ben dat ik zorg voor mezelf.

Verbeelding
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me in de verbeelding te bevinden waarin ik zie dat ik kapot ga aan de emoties
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf in deze verbeelding zie bevinden, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat het de angst is die me verder en verder drijft tot een totaal uiteenvallen van mezelf. Ik adem, en ik houd mezelf tegen om me verder over te geven aan angst. Ik houd me teder vast en ik koester mezelf tot ik helemaal gerust ben dat ik me niet meer overlever aan angst.

Innerlijke dialoog
het is/wordt me allemaal teveel. ik verlies mijn innerlijke samenhang. De schade is al aangericht
ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben tegen mezelf te zeggen: het is/wordt me allemaal teveel.
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf dit tegen mezelf zie zeggen, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat, ik bevangen ben door angst. Ik adem, en ik laat het niet zover komen. De energie geef ik terug aan mijn lichaam’s cellen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben tegen mezelf te zeggen: ik verlies mijn innerlijke samenhang.
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf dit zie zeggen tegen mezelf, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik me laat overmannen door angst. Ik adem, ik laat het zover niet komen, en ik houd mezelf vast om me bijeen te houden. De energie geef ik aan mijn lichaam’s cellen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben tegen mezelf te zeggen: de schade is al aangericht.
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf tegen mezelf zie zeggen: de schade is al aangericht, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik nog in de angst rondhang. Ik adem, en ik bevrijd me daaruit en ik breng mezelf hier waar ik ben en ik houd mezelf vast en ik geef de energie aan de lichaamscellen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben tegen mezelf te zeggen: ik weet niet waar ik het vandaan moet halen om je dit te vergeven.
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf dit tegen mezelf zie zeggen, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik eenvoudig mezelf kan vergeven. Ik adem en ik vergeef mezelf.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

One thought on “Martijn’s Reis naar Leven, dag 246, beschadigd personage

  1. Pingback: Dag 227 – Timeloop « Reis van ziel naar Leven

Geef een reactie

