martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 247, wantrouwend personage

1 reactie

mary_reillyWantrouwend personage

Dit personage wordt geactiveerd nu mijn agreement partner contact heeft met een andere man. Waarover we afgesproken hadden dat dat kon overigens.

Angst
Dat mijn medemens niet te vertrouwen is
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat mijn medemens niet te vertrouwen is
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf bang zie zijn dat mijn medemens niet te vertrouwen is, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mezelf niet kan vertrouwen als ik bang ben. Ik adem totdat ik de angst er uit heb.

Gedachte
ik zie mij in de gedachte dat mijn medemens niet te vertrouwen is
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf in de gedachte te bevinden waarin mijn medemens niet te vertrouwen is
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf in deze gedachte zie, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat zolang ik in deze gedachte ben, ik mezelf niet kan vertrouwen. Ik adem. En ik breng mezelf hier in de fysieke realiteit

Verbeelding
Ik zie mij in de verbeelding waarin mijn medemens dingen doet buiten mij om uit eigenbelang
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij in de verbeelding te bevinden waarin ik mijn medemens dingen zie doen, buiten mij om uit eigenbelang
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf in deze verbeelding zie, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik vanuit verbeelding het zicht op de realiteit verloren ben. Ik adem, en ik breng mezelf weer hier en ik zorg dat ik de dingen van mezelf oplos

Innerlijke dialoog: blinde kip. Stomkopje. Enige krachttermen. Waar ben je mee bezig….
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben tegen mezelf te zeggen: blinde kip

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf blinde kip tegen mezelf zie zeggen, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik de blinde kip ben die niet in de gaten heeft dat ie door angst bevangen is. ik adem en ik stabiliseer mezelf. Ik geef de energie die door m’n lichaam raast terug aan de lichaamscellen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben tegen mezelf te zeggen: stomkopje
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf stomkopje tgen mezelf zie zeggen, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat Ik zelf dat stomkopje ben, door in angst te zijn. Ik adem en ik stabiliseer mezelf, en ik kijk hoe ik mezelf kan assisteren

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben tegen mezelf te zeggen: waar ben je mee bezig
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me tegen mezelf zie zeggen: waar ben je mee bezig, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mezelf moet afvragen waar ik mee bezig ben als ik vanuit angst iets wil ondernemen naar mijn medemens, terwijl ik er voor mezelf moet zijn

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben tegen mezelf te zeggen: enige krachttermen.
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf enige krachttermen zie zeggen in mezelf, te stoppen. want ik zie en begrijp en realiseer me dat het voortkomt uit de hoog oplopende emotionele energie in mezelf. Ik adem, ik stabiliseer mezelf.

Reacties: woede, nervositeit, geagiteerd, moordlust (niet jegens mijn partner overigens), teleurgesteld, verachting
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben woede in mezelf op te wekken
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf woede zie opwekken in mezelf, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik nu bezeten ben van angst en de ander als de oorzaak zie. Ik adem. En ik geef de energie terug aan mijn lichaamscellen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben nervositeit in mezelf op te wekken
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf nervositeit zie opwekken in mezelf, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik bezeten ben van angst. Ik adem. Ik geef de energie terug aan mijn lichaamscellen. En ik bekijk kalm wat de beste stap is voor iedereen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben geagiteerdheid in mezelf op te wekken
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf geagiteerdheid in mezelf zie opwekken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat de angst dat veroorzaakt, waar ik voor probeer weg te rennen. Ik adem, en ik geef de energie terug aan de lichaamscellen. Ik doe mijn dingen met aandacht.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben moordlust in mezelf op te wekken
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf moordlust in mezelf zie opwekken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik van mijn bijzonder ongemakkelijke emotie af wil en dit projecteer op iemand.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben teleurgesteld in mezelf op te wekken
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf teleurstelling in mezelf zie opwekken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik teleurgesteld ben omdat de angst er nog is. Ik adem, En ik kijk opnieuw naar de angst welke aspecten er nog van over zijn, die me te pakken nemen, en ik vergeef mezelf die.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben verachting in mezelf op te wekken
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf verachting in mezelf zie opwekken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mezelf in deze toestand veracht. Ik adem, en ik recht mijn rug, en ik reken af met de angst tot er geen spoor meer van te vinden is en ik maak het goed met mezelf

Fysiek: hartkloppingen, uitputting. stijve schouders
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dit fysieke verschijnsel in mezelf te veroorzaken: hartkloppingen
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf hartkloppingen zie veroorzaken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mijn lichaam zwaar belast met de emoties die ik erdoorheen laat gaan. Ik adem, en ik stabiliseer mezelf ademend tot kalmte

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dit fysieke verschijnsel te veroorzaken: uitputting
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf uitputting zie veroorzaken, te stoppen, want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mijn lichaam belast met de emoties die ik erdoorheen laat gaan. Ik adem en ik stabiliseer mezelf ademend tot kalmte

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben dit fysieke verschijnsel in mezelf te veroorzaken: stijve schouders
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf stijve schouders zie veroorzaken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat mijn lichaam zich probeert te beschermen nu ik er zoveel emoties doorheen laat stromen. Ik adem en ik stabiliseer mezelf tot kalmte

Consequenties
Ik meen dat er iets mis is met mijn agreement-partner en ik probeer dat uit alle macht duidelijk te maken
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te menen dat er iets mis is met mijn agreement-partner wat ik uit alle macht duidelijk probeer te maken
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf uit alle macht duidelijk zie maken aan mijn agreement-partner dingen niet te zien, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik er in deze situatie in de eerste plaats voor mezelf moet zijn.
Ik adem en ik neem afstand om te kijken wat ik zelf heb gemist van mezelf in de afgelopen tijd. Hoe heb ik niet voor mezelf gezorgd qua proces, wat heb ik laten bestaan.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

One thought on “Martijn’s Reis naar Leven, dag 247, wantrouwend personage

Geef een reactie

