martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 254, gedwongen-seks-personage

Een reactie plaatsen

downloadGedwongen-seks-personage

Mijn partner had belangstelling gekregen voor een ander. Een paar keer voelde ik de neiging om mijn partner seksueel te overweldigen. Ik besloot het te onderzoeken nu het zich zo liet zien/voelen.

Angst
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat ik geen macht over je seksuele aandacht heb
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me bang zie zijn dat ik geen macht heb over je seksuele aandacht, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik door in angst te zijn over waar jouw seksuele aandacht naar uitgaat geen macht heb over waar mijn seksuele aandacht heen gaat. Ik adem, en ik zorg ervoor dat mijn seksuele aandacht is waar ie wezen moet: bij het fysieke seksuele gevoel in mijn lichaam

Gedachte
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de gedachte te hebben waarin ik mezelf machteloos zie om jouw seksuele aandacht zo onder controle te hebben dat alleen ik in jouw seksuele aandacht ben.
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me de gedachte zie hebben waarin ik mezelf machteloos zie om jouw seksuele aandacht onder controle te hebben zodat alleen ik in je aandacht ben, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mijn eigen seksuele aandacht voor mezelf niet onder controle heb en die naar jou uit laat gaan. Ik adem, en ik houd mijn aandacht hier, bij het voelen van mijn fysieke seksuele gevoel in/van/als mijn lichaam.

Verbeelding
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de verbeelding in mezelf waarin ik uit boosheid over m’n onmacht je dwing tot seks om zo te forceren dat ik macht over je seksuele aandacht te krijg  zodat alleen ik er in ben.
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me zie verbeelden je tot seks te dwingen om macht over je aandacht te krijgen op zo’n manier dat alleen ik er in ben, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik door in de verbeelding te gaan mezelf forceer m’n aandacht te hebben bij de denkbeeldige jou en jouw aandacht, in plaats van bij mij hier. Ik adem, en ik zorg ervoor dat ik m’n aandacht uit de verbeelding haal en terug hier in/bij mijn lichaam waarin ik fysiek seksuele gevoelens ervaar.

Innerlijke dialoog
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben tegen mezelf te zeggen: je moet gestraft worden want je hebt een ander in je seksuele aandacht.
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me tegen mezelf zie zeggen: “je moet gestraft worden want je hebt een ander in je seksuele aandacht”, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mezelf moet straffen omdat ik zelf een ander in mijn seksuele aandacht heb namelijk jou. Straffen d.w.z. straf maken=sterk maken. Ik adem, en ik maak me sterk om mezelf in mijn aandacht te hebben qua seks, het fysieke gevoel ervan in mijn lichaammmm…..

Reacties
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben stikken van woede in mezelf op te wekken
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf zie stikken van woede, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mezelf verstik door de angst. Ik adem en ik bevrijd me uit de angst tot ik weer helemaal hier ben

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben wreedheid in mezelf op te wekken
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me wreedheid in mezelf zie opwekken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik wreed ben door mezelf in en als angst te laten bestaan. Ik adem, en ik zorg dat ik m’n lichaam goed voel.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben geweldadigheid in mezelf op te wekken
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me geweldadigheid in mezelf zie opwekken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mezelf geweld aan doe door te bestaan in en als angst. Ik adem en ik houd mezelf zorgzaam vast.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben machtswellust in mezelf op te wekken
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me machtswellust in mezelf zie opwekken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik probeer te ontsnappen aan het inferieure bestaan in en als angst. Ik adem, en ik voel weer in mijn lichaam: ik ben hier

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben machteloosheid in mezelf op te wekken
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik mezelf machteloosheid in mezelf zie opwekken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik me machteloos maak door de angst. Ik adem en ik stabiliseer mezelf met mijn beide voeten stevig op de grond. Zodat ik kan doen, waar ik voor sta

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben zelfvernietiging in mezelf op te wekken
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me zelfvernietiging in mezelf zie opwekken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mezelf vernietig door in en als angst te bestaan. Ik adem, en ik stabiliseer mezelf ademend en ik werk verder aan de Reis naar Leven.

Fysiek
opgepompt gevoel in m’n wangen en borst. Strakke kaken
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een opgepomt gevoel in m’n wangen en borst te veroorzaken
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me een opgepomt gevoel in m’n wangen en borst zie veroorzaken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mijn lichaam belast met de emoties die ik erdoorheen laat gaan. ik adem, en ik herstel de stilte in mezelf

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben strakke kaken te veroorzaken
ik stel me ten doel, wanneer en als ik me strakke kaken zie veroorzaken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mijn lichaam belast door er emoties in te laten ophopen. Ik adem en ik herstel de stilte in mezelf.

Consequenties
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij m’n seksualiteit te onthouden
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me mijn seksualiteit zie onthouden, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik me in een consequentie bevind. Ik adem, en ik corrigeer m’n startpunt om mijn zelf-seksualiteit te voelen in/met mijn lichaam

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij m’n seksuele zelf-expressie te onthouden.
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me mijn seksuele expressie zie onthouden, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik me in een consequentie bevind. Ik adem, en ik corrigeer m’n startpunt om mijn seksuele zelf-expressie verder leven in te blazen.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

