martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 264, het perfecte-slaaf-personage 1.

Een reactie plaatsen

imagesHet perfecte-slaaf-personage

Dit personage was ik geworden in mijn relatie.

Angst

Dat ik niet voldoe als partner
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat ik niet voldoe als partner

Gedachte

Negatief. Ik zie mezelf afgekeurd en afgewezen worden
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de gedachte waarin ik mezelf afgekeurd en afgewezen zie

Positief. Ik zie mezelf geprezen en geaccepteerd worden
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de gedachte waarin ik mezelf geprezen en geaccepteerd zie

Verbeelding

Negatief. Ik zie mezelf bezig in/om haar huis en het is niet volgens haar opvattingen en ze is kil en afstandelijk
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de verbeelding waarin ik mezelf bezig zie in/om haar huis en het is niet volgens haar opvattingen en ze is kil en afstandelijk

Positief. Ik zie mezelf bezig in/om haar huis en ze is blij met wat ik gedaan heb want het past precies in haar opvattingen
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en al de verbeelding waarin ik mezelf bezig zie in/om haar huis en ze is blij met wat ik gedaan heb want het past precies in haar opvattingen.

Innerlijke dialoog

Negatief. Ik moet m’n uitdrukking van mezelf helemaal beperken tot dat wat haar niet stoort
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben tegen mezelf te zeggen: “ik moet m’n uitdrukking van mezelf helemaal beperken tot dat wat haar niet stoort”.

Positief. Ik weet precies hoe ze het wil hebben
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben tegen mezelf te zeggen: “ik weet precies hoe dat moet”.

Reacties

Negatief: angstige spanning
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben angstige spanning in mezelf op te wekken

Positief: onrustige opgewondenheid
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben onrustige opwinding in mezelf op te wekken

Fysiek

buik naar voren, schouders gebogen
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben deze houding te veroorzaken: buik naar voren, schouders gebogen

Consequenties

Ik laat heel weinig van mezelf zien en de relatie wordt heel oppervlakkig.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben deze consequentie te manifesteren, waarin ik heel weinig van mezelf laat zien en de relatie heel oppervlakkig wordt

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

