martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 282, masturbatie-polariteit zelfvergevingen

Een reactie plaatsen

Tijdens masturbatie ga ik graag in de energie van het slachtoffer, alsof het mij aangedaan wordt. En tegelijkertijd in de energie van de seksuele dwang. Hier wil ik van af zodat ik het zuiver lichamelijke meer gewaar word.
Wat is de onderliggende angst en hoe is het daarop opgebouwd?

Angst

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn voor beschuldiging en veroordeling in verband met seks
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me bang zie zijn voor beschuldiging en veroordeling in verband met seks, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik bang ben om door mezelf beschuldigd en veroordeeld te worden omdat ik in angst ben, en dat projecteer op seks. Ik adem, en ik neem de projectie terug en ik vergeef mezelf de angst en ik sta in eenheid en gelijkheid met mezelf.

Gedachte

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de gedachte waarin ik mezelf stiekem zie genieten van seksueel misbruikt te worden

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de gedachte waarin ik mezelf stiekem zie genieten van het dwingen tot seks

Verbeelding

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de verbeelding waarin ik mezelf misbruikt zie worden en ik moet er om lachen omdat ik seks kan beleven en onschuldig blijf, namelijk als slachtoffer!

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de verbeelding waarin ik mezelf zie genieten van mijn overmacht die zo absoluut is dat ik vrijheid beleef en moet lachen

Innerlijke dialoog

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben tegen mezelf in het geheim te zeggen: “nee, nee, dit wil ik niet!”, met als geheim binnen het geheim “ja, ja, dit wil ik” te zeggen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in het geheim tegen mezelf te zeggen: “ik dwing je tegen je wil”, met als geheim binnen dit geheim te zeggen: “dit is wat je wilt”

Reacties

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben lijdzaamheid in mezelf op te wekken
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben machteloosheid in mezelf op te wekken
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben wellust in mezelf op te wekken
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben doortraptheid in mezelf op te wekken

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben wreedheid in mezelf op te wekken
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben overheersing in mezelf op te wekken
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben doortraptheid in mezelf op te wekken
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben machtswellust in mezelf op te wekken

Fysiek

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in elkaar krimpen te veroorzaken
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de adem te onderdrukken
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben verkrampte spieren te veroorzaken

Consequentie
Ik kan masurbatie niet zuiver lichamelijk beleven, niet een met en gelijk aan het fysiek worden.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als consequentie te manifesteren dat ik masurbatie niet zuiver lichamelijk kan beleven, niet een met en gelijk aan mijn fysiek kan zijn.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

