martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven dag 305, naweeën en Een Probleem

1 reactie

dus…. vanavond grote ontevredenheid want de relatieverslavingscuclus ‘is mij afgenomen’. lol

Mijn ‘geliefde’ energiebron, bron van belevenissen is weg. En ‘het is uiteindelijk de schuld van Bernard’. Ja ik ben ‘bloedlink’ als het op mij als de mind’s aard aankomt. En verder….

 

Probleem.

 

downloadVanavond realiseerde ik me weer dat ik soms bepaalde problemen heb met de dimensionalen. Dan vind ik dat ze gemakkelijk praten hebben zonder lichaam. Dat ze alles zien en weten.

Ik denk, kom op je zit wel heel makkelijk te praten over alles. Wij moeten alles ploeterend uitvinden hier met onze beperkte vermogens. klein beetje meer begrijpen is al heel moeilijk, klein beetje verder kijken pffff. Ik voel me dan het domste jongetje van de klas. En dan nog zeggen dat we het in een fysiek lichaam ‘makkelijker’ hebben. Hoe komen ze erbij!

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te de beperking die mijn bestaan in en als mijn mind mij oplegt toe te schrijven aan de zintuigen van mijn fysieke lichaam, en überhaupt het lichamelijk bestaan te zien als de beperkende factor zonder me te realiseren dat het een projectie is van de beperking die ik ervaar in het mind-bestaan.

Zo die kwam even voorbij.

Ik heb er ook een hekel aan dat ze mij zomaar schijnen te kennen zonder dat ik hun ken of hun toestemming heb gegeven om in mijn privé-leven te snuffelen. En dan heel vrij te doen naar mij alsof ze een allerbeste vriend zijn die mij al jaren kent en mij in verlegenheid brengen omdat dat niet wederzijds is. Alsof ik het dommertje ben, maakt me razend.

En ze lijken allemaal zo opgewekt en zorgeloos, ik denk dat ze ons willen beïnvloeden met hun opwekkende praatjes.

Even voor de goede orde, ik zie ook wel de relativiteit van deze emoties/onlustgevoels en gedachtes. Toch is het in me aanwezig, dus het moet er uit!

Dus ja, tot zover maar even die vervelend ongrijpbare dimension-alen

 

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

One thought on “Martijn’s Reis naar Leven dag 305, naweeën en Een Probleem

  1. Dit is zo grappig en zo herkenbaar, mooi verwoord!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

