martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, dag 311, 312, 313, suiker-personage

Een reactie plaatsen

downloadSuiker-personage

 

Een tijd lang had ik rustig aan gedaan met suikerconsumptie. De laatste tijd was ik meer suiker gaan eten. Ik merkte dat het een dronkenschap in me veroorzaakt.

Vandaag drong het tot me door dat ik een suiker-personage heb ontwikkeld, al vroeg in m’n leven.

 

Probleem

Ik blijf suiker-eten kopen en ik word er dronken van en niet goed bij m’n hoofd

 

Oplossing

 

Ik ga alle dimensies van dit personage uitpluizen en zelfvergeving toepassen op dit oude patroon. Dan schrijf ik de correctie die ik wil leven.

 

Dimensies

 

Angstdimensie

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn om geen zoetheid in mijn leven te ervaren

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me bang zie zijn om geen zoetheid te ervaren in mijn leven, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat de zoetheid van het leven het leven zelf is. Ik adem en ik zoek dit op

 

Gedachtedimensie

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de gedachte waarin ik me mezelf zoet zie door zoete smaakbeleving.

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me zie bestaan in en als de gedachte waarin ik mezelf zoet zie door een zoete smaakbeleving, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik dan in bewustzijn besta in plaats van leven. Ik adem, en ik leef ademend

 

Verbeeldingdimensie

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de verbeelding waarin ik me zie grijpen naar zoetigheid en een zoete ervaring zie beleven waarna ik voor korte tijd geheel tevreden ben

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me zie bestaan in en als de verbeelding waarin ik me zie grijpen naar zoetigheid en een zoete ervaring zie beleven waarna ik voor korte tijd geheel tevreden ben, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik in en als een verslavingscyclus besta. Ik adem en ik haal mezelf uit de cyclus

 

Backchatdimensie

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben tegen mezelf te zeggen: “ het is tijd om weer wat zoets te nemen”

ik stel me ten doel, waneer en asl ik me tegen mezelf zie zeggen: “het is tijd om weer wat zoets te nemen”, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik een tijd vergeten ben de zoetheid van leven op te zoeken in m’n levende lichaam. Ik adem en ik laat me in m’n lichaam gewaar worden

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben tegen mezelf te zeggen: “ik heb wat zoets nodig”

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me tegen mezelf zie zeggen: “ik heb wat zoets nodig”, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik uit de zoetheid van het leven ben geraakt. Ik adem en ik laat me in mijn lichaam zinken

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben tegen mezelf te zeggen: “het geeft niet dat ik suiker eet”

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me tegen mezelf zie zeggen: “het geeft niet dat ik suiker eet”, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mezelf rechtvaardig in m’n verslaving. Ik adem en ik haal mezelf uit de cyclus. Ik geniet van suiker in het moment, waarbij ik me realiseer dat dit niet de zoetheid van het leven is. niet zoveel dat het dronkenschap veroorzaakt.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben tegen mezelf te zeggen: “het geeft niet dat ik er een tijdje dronken van ben”

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me tegen mezelf zie zeggen: “het geeft niet dat ik er een tijdje dronken van ben”, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mezelf rechtvaardig in m’n verslaving. Ik adem en ik zit het dronken-effect uit en stabiliseer mezelf weer.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben tegen mezelf te zeggen: “ik ga mezelf een plezier doen met wat zoets”

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me tegen mezelf zie zeggen: “ik ga mezelf een plezier doen met wat zoets”, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik in een afleiding van de zoetheid van het leven ben geraakt. Ik adem, en ik breng me terug in de zoetheid van het leven in mijn lichaam

 

Reactiedimensie

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben irritatie in me op te wekken

ik stel me ten doel, wanneer en als ik me irritatie in me op zie wekken, te stoppen. want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik me irriteer omdat de suiker niet de voldoening geeft die ik zoek. Ik adem en ik laat me in mijn lichaam zinken voor de zoetheid van het leven

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben verlangen in me op te wekken

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me verlangen in me op zie wekken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat verlangen voortkomt uit de afgescheidenheid die ik creëer van de zoetheid van het leven. Ik adem, en ik hef de afgescheidenheid op

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bevrediging in me op te wekken

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me bevrediging in me zie opwekken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik geen bevrediging hoef op te wekken als ik in de zoetheid van het leven ben. Ik adem en ik haal me uit de verslavings-cyclus war bevrediging een onderdeel van is en ik breng mezelf in mijn lichaam waar de zoetheid van het leven mijn bevrediging is.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben gemis in me op te wekken

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me gemis in me zie opwekken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik al een tijd de zoetheid van het leven vergeten ben. Ik adem en ik laat me in mijn lichaam zinken.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben opgeven in me op te wekken

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me opgeven in me zie opwekken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik al te lang de zoetheid van het leven vergeten ben. Ik adem en ik adem met mijn lichaam.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben spot in me op te wekken

ik stel me ten doel, wanneer en als ik me spot in me ie opwekken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik in de verslavings-cyclus ben, waar ik de zoetheid van suiker gebruik om zoetheid te ervaren. Ik adem en ik breng mezelf hier in de realiteit van mijn ademende levende lichaam

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben triomfantelijk in me op te wekken

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me triomfantelijk in me zie opwekken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik in de top van m’n suikerverslavings-cyclus zit. Ik adem en ik haal mezelf er uit en ik adem met mijn lichaam

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben ‘voor de gek houden’ in me op te wekken.

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me ‘voor de gek houden’ in me zie opwekken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik besef dat dit niet de zoetheid van het leven is. Ik adem en ik laat me inzinken in m’n lichaam

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben schuldig in me op te wekken

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me schuldig in me zie opwekken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik in een gedeelte van de verslavings-cyclus zit. Ik adem, ik haal mezelf eruit en ik houd me aan mijn doelstelling aangaande de zoetheid

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben trots in me op te wekken

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me trots in me zie opwekken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik meen dat de zoetheid die ik veroorzaak met suiker en resultaat is om trots op te zijn. Ik adem, en ik verlaat de trots en kom tot mezelf hier in de realiteit

 

Fysieke gedragsdimensie

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben enige evenwichtstoornis en een onvast gevoel in m’n lichaam te veroorzaken

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me enige evenwichtstoornis en een onvast gevoel in m’n lichaam te veroorzaken, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mijn lichaam belast met de suiker. Ik adem en ik zorg dat ik suiker in geringe hoeveelheden eet, zodat er geen nadelig effect voor m’n lichaam is, en ik zorg dat ik de zoetheid van het leven in m’n lichaam opzoek om geen behoefte aan zoetheid te creëren in mijn mind.

 

Consequentie-dimensie

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als consequentie gemanifesteerd te hebben dat ik niet goed bij m’n volle verstand ben

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me als consequentie zie manifesteren dat ik niet goed bij m’n volle verstand ben, te stoppen. want ik zie en begrijp en realiseer me dat ikmijn startpunt moet veranderen. Ik adem en ik besluit om zoetheid niet langer in afgescheidenheid van het leven te BE-LEVEN, maar op te zoeken waar het is: in en als mijn levende lichaam.

 

Beloning

 

Ik kan genieten van geringe hoeveelheden suiker zonder nadelige gevolgen te manifesteren en ik gun mezelf de zoetheid van het leven in plaats van de surrogaat-zoetheid van suiker.

 

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

