martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven, de hel op aarde tegenover de hemel in de geest, dag 346, 347

Een reactie plaatsen

imagesIk vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de polariteit angst voor de hel op Aarde tegenover verlangen naar de vrede van de hemel in de geest

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij ondergeschikt te hebben gemaakt aan de macht van de hel op Aarde door angst, en ondergeschikt aan de hemel in mijn geest om mij comfort en vrede te verschaffen.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de angst die in mijn geest bestaat op de Aarde te projecteren

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me bang zie zijn voor de hel op Aarde, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik de angsten die ik in mijn geest heb op de Aarde projecteer. Ik adem en ik kijk direct in de angsten om ze te voelen en erdoorheen te gaan zodat ik deze illusies laat ophouden.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de polariteit in mijn gevoelsleven van een angstige hel op Aarde tegenover een vredige, voedende en omhullende hemel in mijn geest

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben geen verantwoordelijkheid te nemen voor de angst in mijn geest maar de aarde als oorzaak van mijn angst aan te wijzen

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij ‘s morgens na het wakker worden aan te sluiten op het wereldwijde angst netwerk, wat ik meen dat bestaat, als een apparaat waarvan de stekker in het stopcontact gaat

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat dit angst-netwerk mijn energiebron voor de dag is.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn en te geloven dat als ik hier niet op inhaak dat ik dan de aansluiting met de andere mensen mis.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de relaties met andere mensen te baseren op angst, een angst-netwerk

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het normaal te vinden me na het wakker worden eerst op te laden met angst.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn dat ik me verloren zal voelen en niet zal weten wat te doen met m’n dag als ik me niet voort laat drijven door angst.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik angst nodig heb om me te verexcuseren voor m’n bestaan, dat ik hier zonder angst geen recht van bestaan heb.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik gevaar loop als ik niet in angst ben, dat ik dan niet scherp genoeg ben, in plaats van me te realiseren dat angst een bewustijnsvernauwing is waardoor ik ‘the bigger picture’ mis

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben angst te gebruiken om mezelf te beperken omdat dat veiliger lijkt

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn voor de verantwoordelijkheid voor ‘the bigger picture’ als ik mijn bestaan niet langer laat inperken door angst


Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me niet te realiseren dat angst een illusie is, niet iets om rekening mee te houden.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

