martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Zelfvergeving geweld tegen vrouwen. Dag 357

Een reactie plaatsen

downloadIk vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat tegen vrouwen geweld gebruikt mag worden om welke reden dan ook die ik geldig acht

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat ik geweld tegen een vrouw mag toepassen enkel en alleen omdat het in me opkomt.

Waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat het omdat het in me opkomt, gerechtvaardigd is

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf superieur te zien aan vrouwen omdat ik fysiek sterker ben

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het vanzelfsprekend te vinden vrouwen te dwingen tot seks als vorm van wraak.

Waarin ik mezelf vergeef te hebben toegestaan en aanvaard te vinden dat het überhaupt tot mijn vrijheid behoort een vrouw tot seks te dwingen,

waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat het feit dat ik het kan bewijst dat het gerechtvaardigd is dat ik het doe.

Waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat het feit dat de vrouw niet in staat is mij te stoppen bewijst dat ze het er mee eens is dat ik het recht heb haar te dwingen.

(hier moet ik even doorheen ademen pffff)

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat elk middel geoorloofd is om vrouwen te vernederen, om vrouwen in te peperen dat ze inferieur zijn.

Waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat het feit dat ik het kan doen door mijn fysieke overmacht bewijst dat ik in m’n recht sta

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat vrouwen niet moeten zeuren over mijn optreden, want dat verpest de sfeer en vraagt uiteindelijk om een fysiek optreden van mijn kant wat haar stil maakt, met als uiterste consequentie dat ze voor altijd stil blijft

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te verlangen dat een vrouw na de vernedering zichzelf bijelkaar pakt en aan mij en ons leven toegewijd is.

Waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat ze zo bewijst dat ze sterk is.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me machteloos te voelen nadat ik een vrouw vernederd heb.

Waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat de vrouw mij seksueel moet activeren zodat mijn seksuele potentie mij weer een machtig gevoel geeft

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het onverteerbaar te vinden als zou een vrouw zich aan haar vernedering onttrekken door bij me weg te gaan door middel van een andere man bijvoorbeeld,

waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat er mij niets anders rest dan haar te doden,

waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat ik op zo’n manier mijn superioriteit voor eens en voor altijd duidelijk maak.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

