martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Correcties na zelfvergeving geweld tegen vrouwen. Dag 358, 359.

Een reactie plaatsen

downloadCorrecties na zelfvergeving geweld tegen vrouwen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat tegen vrouwen geweld gebruikt mag worden om welke reden dan ook die ik geldig acht

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me zie vinden dat tegen vrouwen geweld mag worden gebruikt, om welke reden dan ook die ik geldig acht, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik kom van een mind’s perspectief van ongebreideld egoïsme. Ik adem, en ik onderzoek deze projectie: waar in mezelf vind ik dat ik om willekeurige reden mezelf geweld aan mag doen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat ik geweld tegen een vrouw mag toepassen enkel en alleen omdat het in me opkomt.

Waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat het omdat het in me opkomt, gerechtvaardigd is

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me zie vinden dat ik geweld tegen een vrouw mag toepassen enkel en alleen omdat het in me opkomt,

waarin ik me zie vinden dat het gerechtvaardigd is omdat het in me opkomt, te stoppen.

Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik geen idee heb van de inhoud van mijn mind en wat zich daarin afspeelt wat ertoe leidt dat iets in me opkomt.

Ik adem, en ik onderzoek mijn mind en traceer de neiging tot geweld in al z’n dimensies en ik zelfvergeef tot er niets meer van te vinden is en ik alles gecorrigeerd heb.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf superieur te zien aan vrouwen omdat ik fysiek sterker ben
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me superieur zie aan vrouwen omdat ik fysiek sterker ben, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik aan het vergelijken ben in mijn mind.

Ik adem, en ik hou me niet langer vast aan deze gedachte, ik geef hem op en maak mezelf er niet langer ondergeschikt aan.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het vanzelfsprekend te vinden vrouwen te dwingen tot seks als vorm van wraak.

Waarin ik mezelf vergeef te hebben toegestaan en aanvaard te vinden dat het überhaupt tot mijn vrijheid behoort een vrouw tot seks te dwingen,

waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat het feit dat ik het kan bewijst dat het gerechtvaardigd is dat ik het doe.

Waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat het feit dat de vrouw niet in staat is mij te stoppen bewijst dat ze het er mee eens is dat ik het recht heb haar te dwingen.

(hier moet ik even doorheen ademen pffff)

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik het vanzelfsprekend zie vinden vrouwen te dwingen tot seks als vorm van wraak,

waarin ik het überhaupt tot mijn vrijheid vind behoren een vrouw tot seks te dwingen,

waarin ik vind dat het feit dat ik het kan bewijst dat het gerechtvaardigd is,

waarin ik vind dat het feit dat de vrouw niet in staat is mij te stoppen bewijst dat ze het er mee eens is dat ik dat recht heb, te stoppen.

Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik me baseer op een afgescheidenheid die alleen in de mind bestaat, want in werkelijkheid zijn de vrouw en ik levensvormen van een en hetzelfde leven.

Ik adem en ik participeer op geen enkele manier meer in zulke gedachten en emoties, ik neem volledige verantwoordelijkheid voor mijn gekwetste gevoel en verwerk het zonder wat dan ook op vrouwen te projecteren

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat elk middel geoorloofd is om vrouwen te vernederen, om vrouwen in te peperen dat ze inferieur zijn.

Waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat het feit dat ik het kan doen door mijn fysieke overmacht bewijst dat ik in m’n recht sta

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me zie vinden dat elk middel geoorloofd is om vrouwen te vernederen, om vrouwen in te peperen dat ze inferieur zijn,

waarin ik vind dat het feit dat ik het kan doen door mijn fysieke overmacht bewijst dat ik in mijn recht sta, te stoppen.

Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik me baseer op een in de mind geconstrueerde ongelijkheid. Ik adem en ik zie een vrouw als mezelf in een ander leven.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat vrouwen niet moeten zeuren over mijn optreden, want dat verpest de sfeer en vraagt uiteindelijk om een fysiek optreden van mijn kant wat haar stil maakt, met als uiterste consequentie dat ze voor altijd stil blijft

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me zie vinden dat vrouwen niet moeten zeuren over mijn optreden, omdat dat de sfeer verpest en uiteindelijk vraagt om en fysiek optreden van mijn kant wat haar stil maakt, met als uiterste consequentie dat ze voor altijd stil blijft, te stoppen.

Want ik zie en begrijp en realiseer me dat dit een volstrekt egoïstisch standpunt is.

Ik adem, en ik verplaats me in de vrouw om te zien hoe mijn optreden er van uit haar perspectief uitziet

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te verlangen dat een vrouw na de vernedering zichzelf bij elkaar pakt en aan mij en ons leven toegewijd is.

Waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat ze zo bewijst dat ze sterk is.

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me zie verlangen dat een vrouw na de vernedering zichzelf bij elkaar pakt en aan mij en aan ons leven toegewijd is,

waarin ik vind dat ze zo bewijst dat ze sterk is, te stoppen.

Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik me ondergeschikt maak aan een gedachte van superioriteit waarmee ik in feite mezelf verneder.

Ik adem, en ik breng mezelf hier in de fysiek realiteit waarin alle lichamen een en hetzelfde leven in zich hebben en ik verplaats me in het leven van de vrouw en ik geef toe aan mezelf dat ik onmogelijke eisen stel en me onmogelijk gedraag en dat ik hulp moet zoeken om uit dit gedrag en deze opvattingen te geraken.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me machteloos te voelen nadat ik een vrouw vernederd heb.

Waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat de vrouw mij seksueel moet activeren zodat mijn seksuele potentie mij weer een machtig gevoel geeft

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me machteloos zie voelen nadat ik een vrouw vernederd heb, waarin ik vind dat de vrouw mij seksueel moet activeren zodat mijn seksuele potentie mij weer een machtig gevoel geeft, te stoppen.

Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik me heen en weer geslingerd laat worden door energieën, in ondergeschiktheid.

Ik adem, en ik neem het besluit om mijn ondergeschiktheid aan energiefluctuaties uit te schrijven en tot ik helder heb hoe ik mezelf in deze positie breng, zodat ik het kan stoppen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het onverteerbaar te vinden als zou een vrouw zich aan haar vernedering onttrekken door bij me weg te gaan door middel van een andere man bijvoorbeeld,

waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat er mij niets anders rest dan haar te doden,

waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat ik op zo’n manier mijn superioriteit voor eens en voor altijd duidelijk maak.

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me het onverteerbaar zie vinden als zou een vrouw zich aan haar vernedering onttrekken door bij me weg te gaan door middel van een andere man bijvoorbeeld,

waarin ik mezelf zie vinden dat er mij niets anders rest dan haar te doden,

waarin ik mezelf zie vinden dat ik op zo’n manier mijn superioriteit voor eens en voor altijd duidelijk maak, te stoppen.

Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mezelf zo in een mind-bezetenheid begeef, waarvan de consequenties m’n leven zullen verzieken, zodat ik eigenlijk twee levens opoffer aan mijn ingebeelde superioriteit.

Ik adem, en ik breng mezelf in de fysieke realiteit en ik kom tot mezelf en ik zorg dat ik zulke gedachtes en emoties op geen enkele manier meer voed.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben furieus te zijn als ik de correctie van mijn superioriteitsgevoel wil leven.

Waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben de energie niet te willen missen die ik ‘gratis’ kreeg door mijn aangenomen gedachte dat ik als man een superieur wezen ben,

waarin ik mezelf vergeef  toegestaan en aanvaard te hebben te vinden dat ik speciaal en bijzonder ben omdat ik een man ben en daarom aandacht en bewondering verdien.

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me furieus zie zijn als ik de correctie van mijn superioriteitsgevoel wil leven,

waarin ik mezelf zie de energie niet te willen missen die ik ‘gratis’ kreeg door mijn aangenomen gedachte dat ik als man een superieur wezen ben,

waarin ik mezelf speciaal zie vinden en bijzonder omdat ik een man ben en daarom aandacht en bewondering verdien, te stoppen.

Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik niet leef, maar in een energie-toestand besta. Ik adem, en ik adem door mijn emoties heen tot stabiliteit in de

adem.

Aanvullingen:

Ik zie nu dat ik mijn zelf aangemeten dienstbaarheid aan vrouwen ook vanuit een punt van superioriteit verrichtte; als een vrijwillige vernedering van mezelf komende van een aangenomen superieure positie

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn zelf aangemeten dienstbaarheid aan vrouwen vanuit een punt van superioriteit te verrichten, menende dat ze zelf tot veel niet in staat zijn.

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me mijn zelf aangemeten dienstbaarheid aan vrouwen vanuit een punt van superioriteit zie verrichten, menende dat jullie zelf tot veel niet in staat zijn, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mijn ego dien in plaats van de vrouw. Ik adem, en ik verzeker me ervan dat er geen element van kleineren in mijn hulp zit, en ik basse mijn hulp op puur praktische overwegingen.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de vrouwelijke geslachtsdelen inferieur te vinden

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me de vrouwelijke geslachtsdelen inferieur zie vinden, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat het een mening in mezelf is die ‘God weet’ waar vandaan is gekomen, en nu in mezelf actief is en zich steeds presenteert waar ik dan mee lastig gevallen word. Ik adem en ik ga niet in op deze mening mocht die nog een keer in me opkomen net zo lang tot ie uitgestorven is.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

