martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Correcties in de relatie tot mijn lichaam. Dag 361, 360, 354.

Een reactie plaatsen

imagesIk vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me schuldig te voelen tegenover jou, mijn lichaam omdat ik je veronachtzaam en schaad

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me schuldig voel tegenover jou, mijn lichaam, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik zo in mijn mind vertoef en jouw bestaan negeer. Ik adem en ik breng mezelf hier om met en als jou hier te zijn

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het gevoel te hebben dat ik je zozeer veronachtzaam en schaad, dat ik het nooit meer goed kan maken, en daarin vergeef ik mezelf te geloven mezelf de mogelijkheid te ontnemen om alsnog in eenheid en gelijkheid met je te leven.

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me het gevoel zie hebben dat ik je zozeer veronachtzaam en schaad, dat ik het nooit meer goed kan maken, waarin ik mezelf zie geloven mezelf de mogelijkheid te ontnemen om alsnog in eenheid en gelijkheid met je te leven, te stoppen. Qant ik zie en begrijp en realiseer me dat zolang ik in deze emotie blijf, ik afgescheiden blijf van jou. Ik adem, en ik breng mezelf hier om hier te zijn met en als jou als mezelf.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat masturbatie gewelddadig tegenover jou moet zijn, dat ik je iets aan moet doen, je moet forceren

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me zie geloven dat masturbatie gewelddadig tegenover jou moet zijn, dat ik je iets aan moet doen, je moet forceren, te stoppen, Want ik zie en begrijp en realiseer me dat Het een opvatting is die weet ik waarvandaan in mijn innerlijk terecht gekomen is, waar ik niet in mee wil gaan. Ik adem, en ik participeer niet meer daarin.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben een heel mindsysteem op te bouwen/zich te laten opbouwen in je, en daarin vergeef ik mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als dit systeem jou daarbij veronachtzamend en schadend

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me een heel mindsysteem op zie bouwen/zich te laten opbouwen in je, waarin ik me zie bestaan in en als dit systeem jou daarbij veronachtzamend en schadend, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat dat betekent dat ik mijn bestaan als leven op Aarde misloop. Ik adem, en ik doorloop het proces van de mind stoppen om me te verenigen met jou mijn lichaam

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben alleen nog maar oog te hebben voor het voortbestaan van mezelf als systeem, wat de consequenties voor jou ook mogen zijn, tot het punt waarop je pijn tot me doordringt.

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me alleen nog maar oog zie hebben voor het voortbestaan van mezelf als systeem, wat de consequenties voor jou ook mogen zijn, te stoppen.

Want ik zie en begrijp en realiseer me dat jij mij mijn bestaan geeft. Ik adem, en ik adem met en als mijn lichaam

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben met mijn bestaan in en als systeem in jou , jou zelfs pijn te doen.

Ik stel me ten doel wanneer en als ik me m’n lichaam pijn zie doen, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik het belang van mezelf als gedachte-bewustzijnsysteem voorop stel. Ik adem, en ik breng mezelf hier in de fysieke realiteit van jou, mijn lichaam en ik voel in je waar ik je forceer, en ik ontspan je spieren.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik bits moet zijn tegen jou

Ik stel me ten doel wanneer en als ik me zie geloven dat ik bits tegen jou moet zijn, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat het een overgeërfde opvatting is die nog in me rondspookt. Ik adem, en ik leef in consideratie met mijn lichaam

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

