martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Ervaringen in gedachten. Dag 365

Een reactie plaatsen

imagesIk houd iets in gedachten wat me energie geeft.

Ik had b.v. onkruid doodgespoten , heel veel, en ik was benieuwd of het middel z’n werking zou hebben, en gedurende een aantal dagen kon ik deze benieuwdheid benutten door het elke keer in me op te roepen, om een ervaring te beleven, die niet met de daadwerkelijke realiteit te maken had met het moment waarin ik me bevond, maar die zich puur afspeelde in een dimensie in mijn geest/mind.

Zo ook de gedachte dat het mooi weer zou worden om mijn hobby uit te oefenen, zelfde verhaal: ik kon er een ervaring mee opwekken elke keer dat ik er aan dacht.

Dit is wat mijn leven aantrekkelijk maakt, dat ik altijd iets in gedachten kan hebben waarmee ik energie voel, opwinding, benieuwdheid, wat dan ook. Hierdoor leef ik in gedachten/energie-ervaring, in plaats van fysiek hier, ademend in levende lijve.

Ik merk echter duidelijk dat het voor mijn lichaam niet gepast is om er die energieën doorheen te laten jagen/suizen. Mijn lichaam is een zoet, organisch werkend geheel, wat allemaal veel subtieler is dan deze energie ervaringen. Dus om mijn lichaam er niet langer mee te belasten ga ik zelfvergevingen en zelfcorrecties schrijven.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

