martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Irritatie naar de fysieke omgeving. Dag 373.

Een reactie plaatsen

images

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me te irriteren aan m’n fysieke omgeving, omdat die niks uit zichzelf doet, ik moet alles doen, en nog precies ook anders gaat het nog verkeerd
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me mezelf zie irriteren aan de fysieke omgeving, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik te veel in m’n gedachten ben en niet genoeg hier, waar ik iets wil doen. Ik adem. En ik stabiliseer mezelf ademend.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet genoeg hier te zijn als ik iets wil doen in de (fysieke) realiteit
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me niet genoeg hier zie zijn als ik iets wil doen in de fysieke omgeving, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik niet tegelijk in gedachten kan zijn en hier. Ik adem, en ik neem de tijd om mezelf uit gedachten te halen en hier te brengen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te verlangen dat de fysieke omgeving zichzelf voegt naar mijn gedachte over wat er moet gebeuren.
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me zie verlangen dat de fysieke omgeving zich voegt naar mijn gedachten over wat er moet gebeuren, te stoppen. want ik zie en begrijp en realiseer me dat fysieke verandering fysieke inspanning vraagt. Ik adem. En ik dirigeer mezelf in de fysieke omgeving.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn irritatie over mezelf dat ik in gedachten ben in plaats van hier, te projecteren op m’n fysieke omgeving
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me mijn irritatie over mijn in gedachten zijn in plaats van hier zie projecteren op de fysieke omgeving, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik de schuld voor het niet voor elkaar krijgen van iets in de fysieke omgeving bij de omgeving leg. ik adem. En ik neem verantwoordelijkheid voor wat er moet gebeuren en ik breng mijn handelen in overeenstemming met de fysieke wetmatigheden.

Ik praat dan ook wel eens neerbuigend tegen een voorwerp: dat kun jij niet hè.
Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben neerbuigend te praten tegen de fysieke omgeving
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me neerbuigend zie praten tegen een voorwerp, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik zelf onvermogend ben om iets goed voor elkaar te krijgen in de fysieke omgeving en mezelf daarom minacht. Ik adem. En ik ga aandachtig om met eender welk voorwerp ik mee bezig ben, en ik heb hierin geduld met mezelf.
En ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben minachtend naar mezelf te zijn omdat ik onvermogend ben om te handelen in overeenstemming met de fysieke wetmatigheden.
Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me minachtend naar mezelf zie zijn omdat ik onvermogend ben om te handelen in overeenstemming met de fysieke wetmatigheden, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik nog in gedachten ben. Ik adem. En ik breng mezelf zorgvuldig hier en ik handel in overeenstemming met de fysieke wetmatigheden van mijn lichaam en de omgeving

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

