martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Absolute wreedheid, gecorrigeerd. Dag 374

Een reactie plaatsen

Dit is iets wat ik in me bespeurde. Deze beweging waarin ik, in en als mind,  wreedheid uitoefen op mijn lichaam, van binnen.

 

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben deze absolute wreedheid in mezelf die z’n werking doorzet en doorzet tot de wreedheid dan ook absoluut is.

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik in mezelf deze wreedheid bespeur te stoppen voor al eer ik hem doorzet en doorzet totdat ie absoluut is. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mijn lichaam eronder laat lijden. Ik adem. En ik stabiliseer me ademend met mijn lichaam.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben voldoening en voeding te halen uit het doorzetten van absolute wreedheid in mezelf.

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me voldoening en voeding zie halen uit het doorzetten van absolute wreedheid, te stoppenb.Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik mijn fysieke lichaam aan het ‘opeten’ ben. Ik adem. En ik maak ademen tot dat wat leven is/geeft, in plaats van energie die ik uit het lichaam put.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben ongemerkt absolute wreedheid in mezelf te bewaren als vernogen

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik absolute wreedheid nodig heb voor mijn voortbestaan

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me zie menen dat ik absolute wreedheid nodig heb voor mijn voortbestaan, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik als de mind het gebruik om vernietiging in mijn lichaam te bewerkstelligen om er energie uit te putten. (Net zoals we als mensheid op/in de aarde doen). Ik adem. En ik sta een met en gelijk aan mijn lichaam.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in en als mijn mind-bestaan roofbouw te plegen op mijn lichaam voor energie door middel van absolute wreedheid, zodat de energie die ik vrij maak me de illusie van levend te zijn geeft.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

