martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Levensexpressie, zelfvergevingen. Dag 386, 387

Een reactie plaatsen

imagesDit is een voortgaand proces, want ik heb veel manieren ontwikkeld om de levensexpressie geen gelegenheid te geven zich te manifesteren. Ook valt het niet mee de zelfvergeven aspecten als zodanig te leven. Ik kom er wel…

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de onderdrukking van de levensexpressie van mijn lichaam als mij tot bron van bestaan van mij als persoonlijkheid te maken.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de levensexpressie van mijn lichaam als mij te onderdrukken omwille van het onwillekeurige denken van mij als persoonlijkheid

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de levensexpressie van mijn lichaam als mij te onderdrukken omwille van de ervaring van gevoelsreacties en emotionele reacties van mij als persoonlijkheid

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben er een gewoonte van te hebben gemaakt de levensexpressie van mijn lichaam als mezelf de kop in te drukken.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de adem als primaire levensexpressie van mijn lichaam als mezelf te onderdrukken omwille van onwillekeurig denken, gevoelsreacties en emotionele reacties van mij als persoonlijkheid

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het onwillekeurig denken, de gevoelsreacties en de emotionele reacties van mij als persoonlijkheid meer bestaanswaarde toe te kennen dan de adem als levensexpressie van mijn lichaam als mij.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben emotionele reacties als machtiger, invloedrijker en effectiever te ervaren dan de adem als levensexpressie van mijn lichaam als mij

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de levensexpressie van mijn lichaam als mij scherp af te wijzen (copie van mijn moeder’s afwijzingen: wees jij nou even stil!)

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat gevoelsreacties waardevoller zijn dan de adem als levensexpressie van mijn lichaam als mij

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het negeren van de levensexpressie van mijn lichaam als mij tot bron van mijn bestaan als persoonlijkheid te maken

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben spannende energie op te wekken, door het ontwijken van het besef dat er consequenties verbonden zijn aan het bestaan als persoonlijkheid voor mijn fysiek, omdat ik de levensexpressie van mijn lichaam als mezelf onderdrukt houd.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn bij het idee dat ik niet genoeg gedaan krijg op een dag als ik de levensexpressie van mijn lichaam als mij ben

Waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben met deze angstige gedachte een onrustige energie op te wekken uit mijn lichaam, om in en als deze energie als personage te verwijlen, in dit onrustig flakkerende licht, gedreven door de chaotische beweging van deze energie

Waarin ik me vergeef toegestaan en aanvaard te hebben mijn lichaam talloze keren onder druk te zetten, op te jagen om deze energie te leveren die met horten en stoten vrijkomt.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

