martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. De Geheime Ondermijner. Dag 393

Een reactie plaatsen

imagesDe Geheime Ondermijner.

Deze creëer ik wanneer ik mezelf uit mijn gedachten ban, uit m’n bewustzijn. Wanneer ik mezelf in een moment afwijs en afschrijf als volkomen ongeschikt om nog langer te laten bestaan. Als onacceptabel. In plaats van mezelf te vergeven in het moment, wordt de ongewenste versie van mezelf verdrongen.

Die versie van mezelf gaat dan ondergronds en begint van daaruit z’n sabotage-activiteiten.

Vanuit het onderbewuste zendt hij gedachten omhoog met perverse inhoud, gemakzuchtige bijvoorbeeld, om mij van mijn bezigheden af te houden.

 

Maar…. daarmee kom ik in een tijds-lus, ook wel stommiteits-lus genaamd. Want Als ik gehoor geef aan de ondermijnende gedachtes dan doe ik dingen waardoor ik niet tevreden over mezelf kan zijn, zodat ik mezelf afwijs en verban uit mijn bewustzijn, waarmee ik de geheime ondermijner weer versterk, die vervolgens zijn ondermijnende gedachtes omhoog stuurt zodat ze in mijn bewustzijn opkomen.

 

Dit ervaar ik in mijn leven waarin als ik niet constant de ondermijner overrule, mijn leven al snel vervalt tot zinloze nietsnutterij.

 

Hoe doorbreek ik de tijd-lus om hier voor eens en altijd vanaf te komen….

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de afwijzing van mezelf te accumuleren door deze beweging keer op keer te maken door de tijd heen

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben deze accumulatie in het geheim in mijn onderbewuste te laten voortbestaan

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de accumulatie tot een personage te laten uitgroeien, dat gedachtes omhoog zendt vanuit het onderbewuste.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben gehoor te geven aan gedachtes die opduiken in mijn bewustzijn, die ondermijnen waar ik mee bezig ben.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben hiermee zelf de ondermijner te worden.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mezelf niet toegestaan te hebben de afwijzing van mezelf, wanneer ik gehoor geef aan deze gedachtes, of deze gedachtes überhaupt na-denk, mezelf te vergeven, maar in plaats daarvan mezelf afwijs als ‘iemand die pervers is’, en mezelf als zodanig verdring, onderdruk in het onderbewuste.

 

Echter, dit is al zo lang ‘wie ik ben’, en ‘hoe ik ben’. Zo ken ik mezelf. Dat het moeilijk is om los te laten. Want hoe ongunstig ook, het is m’n vertrouwde zijn. Daarom gaat het met angst gepaard. Die heb ik inmiddels gevoeld. En ik ben er doorheen gegaan.

Verder zal ik in het moment dat ik het gewoontegetrouw wil doen zoals altijd, toegeven aan ondermijnende gedachte, moeten stoppen, mezelf stoppen in deze beweging. En ook dit kwam vandaag al aan bod in een moment en ik stopte en vergaf mezelf de beginnende beweging. Stoppen, geen wegstoppen meer!

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

