martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Mensheid zonder bestaansgrond. Dag 420

Een reactie plaatsen

imagesIk vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als mensheid als mezelf niet zelf te staan als leven en zo zelf de grond voor mijn bestaan te zijn, maar mij afhankelijk te hebben gemaakt voor mijn bestaan van het teren op andere levensvormen. Waarbij van een evenwaardige gezonde uitwisseling van leven geven geen sprake is maar van een parasitaire relatie waarbij de mensheid de ‘gastheer’, de Aarde, de natuur, steeds verder opconsumeert.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als mensheid te falen mijn jeugd op te voeden in het besef dat leven de centrale waarde van het bestaan is. Daarentegen mijn onvermogen op mijn jeugd overbrengend om in overeenstemming met het leven op Aarde te bestaan, waardoor de verschraling van de biosfeer steeds sneller voortgaat.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als mensheid mijn denkvermogen in te zetten voor doelen die niet in overeenstemming zijn met het leven op Aarde waardoor ik schadelijke ideeën uitwerk.

 

Waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben deze ideeën in daden om te zetten waardoor ik onnoemelijk lijden veroorzaak en onmetelijke schade toebreng.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat de mensheid als mezelf tot geen ander koers in staat is wegens de enorme belangen die gehecht zijn aan de huidige denkwijze en wat daaruit voortgebracht is.

 

Waarin ik mezelf vergeef toegstaan en aanvaard te hebben hierover zo boos te zijn op mezelf als de mensheid dat ik geneigd ben me over te geven aan de vernietiging van mezelf, al het andere daarin meesleurend.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij als de mensheid volstrekt te isoleren van het leven hier en op te gaan in al wat mijn mind mij biedt aan gevoelens, emoties en gedachtes/beelden

 

Waarin ik mezelf vergeef toegestaan en aanvaard te hebben de fysieke wereld wel te gebruiken om uitdrukking te geven aan al wat mij in de geest bezig houdt. En te gebruiken om mijn onwerkelijke bestaan in mijn geest/mind te voeden.

 

Ik stel me, mezelf als de mensheid ten doel alle aspecten van mijn mind/geest die enkel gericht zijn op eigenbelang en de instandhouding van zichzelf als mezelf, mezelf te vergeven en te corrigeren tot aspecten die in alle opzichten ten dienste staat van het belang van al het leven

 

Zodat mijn leven hier tot ondersteuning en assistentie is van al het andere leven waardoor en een wederzijdse bevordering van leven ontstaat en leven op Aarde tot ongekende bloei kan komen, zodat we als mensheid het leven waardig worden en zijn en leven geboren kan worden in/als het fysieke bestaan

 

Waarin geen mens het meer in z’n hoofd zal halen om leven te schaden of te misbruiken omdat iedereen zelf van leven is/leven is en hiervandaan voor leven het beste wil, wat al het leven en het eigen leven een en gelijk ten goede komt.

Deze visie heb ik aan Bernard te danken.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

