martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. ‘Ik ben weg hier’, zelfvergevingen. Blog 440

Een reactie plaatsen

downloadIk had te horen gekregen dat ik niks ruik omdat ik me in een afgescheidenheid van de fysieke werkelijkheid heb begeven. Dat ik chronische sinusitis heb omdat ik in kennis en informatie ‘leef’ in plaats van hier in de concrete werkelijkheid.

Op de fiets reed ik en ik ging dit omkeren in mezelf: mijn neus in de fysieke realiteit steken. lol.

En wat denk je? Ik vond de gedachte: “ik ben weg hier. Bekijk het maar.”

Heel belangrijk want deze heb ik ergens een keer geïnstalleerd in mezelf. Ik was me er soms vaag van bewust.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik ergens anders een bestaan heb dan hier waar het leven is.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken: “ik ben weg hier. Bekijk het maar.”

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me door deze gedachte/houding af te scheiden van de fysieke realiteit

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het gevoel te hebben dat ik mijn medemensen die hier zijn in de steek laat en verraad

 

ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn medemensen in het geheim uit te lachen om dat ze nog hier zijn terwijl ik al heb gemaakt dat ik weg kom

 

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me zo zie opstellen, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik datgene wat werkelijk werkelijk is misloop. Ik adem in en ik open mijn reuk en ik geef toe: ik ben hier. Ah hier zit nog wat te corrigeren in:

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het gevoel te hebben dat ik statusverlies lijd als ik gewoon hier ben

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te bestaan in en als de polariteit ‘een verhoogd bestaan in de geest’ tegenover een ‘laag bij de gronds bestaan hier’

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn voor de intimiteit die ik ervaar met alles wat hier is als ik ruikend hier ben.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat het niet mag, deze intimiteit, dat ik opdringerig ben, dat ik wat hier is lastig val met mijn aandacht en aanwezigheid

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik hier afgesloten rond moet lopen omdat mij dat geleerd is/voorgeleefd is als normaal

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat het normaal is om voortdurend in gedachten te zijn in de wereld/op Aarde

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat het belangrijker is om mijn gedachtes te denken die opkomen als commentaar op de werkelijkheid dan om daadwerkelijk hier te zijn als ademende fysieke deelnemer aan dit bestaan

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven/het gevoel te hebben dat ik verloren ben als ik mij over geef aan het fysieke zijn

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het gevoel te hebben dat ik dan niet meer speciaal ben

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik speciaal ben. lol

 

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me het gevoel zie hebben dat ik speciaal ben, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik alleen speciaal ben in mijn gedachte over mezelf/als ik in gedachten ben. Ik adem in en ik breng me in de fysieke realiteit. Hier heb ik geen tijd om speciaal te zijn.

 

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

