martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Vertrouwd raken met de Aarde. Blog 443

Een reactie plaatsen

imagesIk merk, nu ik de Aardse realiteit tot mijn domein maak in plaats van mijn innerlijk, dat ik niet in de pas loop met deze realiteit. Het vraagt een heel andere snelheid van aandacht. De adem is hierin een grote houvast. Ik heb de neiging om voortdurend heen en weer te springen van het een naar het ander om maar te blijven controleren of ik niet iets over het hoofd zie.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben ongerust te zijn of ik alles wel onder controle heb in deze realiteit en niet iets over het hoofd zie

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben met mijn aandacht van het een naar het ander te springen

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat de adem mij in de pas brengt met de realiteit hier

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben deze realiteit krakkemikkig en simpel te vinden vergeleken met mijn innerlijk en er op neer ter kijken

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik de krakkemikkigheid en simpelheid van mijn innerlijk projecteer op de Aarde, op de matriële werkelijkheid.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het ritme van mijn innerlijke domein onwillekeurig in stand te houden en te voeden.

 

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me dit ritme zie versterken en onderhouden te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik daardoor onmogelijk in de werkelijkheid kan zijn. Ik adem in en op de uitademing breng ik me hier en blijf ik ademend hier.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijzelf hier steeds te onderbreken door in mijn innerlijke domein te gaan en dan in paniek terug te keren om te zien of ik niets/iets gemist heb.

 

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me zie heen en weer springen met mijn aandacht om de realiteit in de gaten te houden, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik nog vasthoud aan mijn ‘bestaan’ in mijn innerlijke domein. Ik adem in en op de uitademing begeef ik me in de fysieke realiteit en hier adem ik.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik de ordening van de werkelijkheid moet aanbrengen vanuit mijn geest/innerlijke domein.

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me dit zie geloven, te stoppen. ik adem in en op de uitademing begeef ik me in de realiteit en ik kijk wat er voor ligt om te doen.

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

