martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Mensheid, zelfvergevingen. Blog 453

Een reactie plaatsen

Apocalypse_by_BlackMd122De richting die we opgaan met de mensheid/als mensheid op aarde is het gevolg van de gezamelijke wil van ons. We kunnen concluderen dat het blijkbaar in onze wil besloten ligt dat we onze ondergang tegemoet gaan en al het andere wat hier is er in meeslepen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als mensheid de wil te hebben en uit te voeren die me naar zelfvernietiging leidt op Aarde, al het andere meeslepend in mijn teloorgang

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als mensheid te doden/aan te vallen/te negeren/belachelijk te maken iedereen die de oplossing van leven in eenheid en gelijkheid brengt

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als mensheid mezelf opgegeven te hebben als deel van het leven op Aarde/als levensvorm op Aarde

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als mensheid een kunstmatig bestaan te creëren op Aarde, uitgaande van wat ik me in mijn hoofd haal, waar ik al het andere en mezelf aan onderwerp

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als mensheid respectloos om te gaan met al wat zich hier uitdrukt op Aarde als de natuurrijken die het fysieke bestaan vormen

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als mensheid de natuurrijken waarin ik leef en die mij in leven houden, bloot te stellen aan alle mogelijke vormen van leed, schade en vernietiging

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als mensheid niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat het eigenbelang wat ik najaag op Aarde in feite niet in mijn eigen belang is

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als mensheid de consequenties van mijn onverantwoordelijke handelen op Aarde voor me uit te schuiven.

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren als mensheid dat ik voor de komende generaties een zeer moeilijk en moeizaam, zo niet onmogelijk leven op Aarde nalaat, geconsumeerd als ik ben door de doelen die ik in mijn hoofd heb

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren als mensheid dat het mijn eigen aard is die mij parten speelt, overal en nergens naar oplossingen grijpend behalve hier

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als mensheid niet onder ogen te willen zien/te willen begrijpen/me te willen realiseren dat mijn aard mij tot zelfvernietiging leidt, al het andere meeslepend in mijn teloorgang

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als mensheid na te laten tegen mezelf te zeggen: “stop. Tot hier en niet verder!” En al maar verder te gaan met het al maar verder bederven van de toekomst op Aarde

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als mensheid te geloven dat mijn egoïsme zo groot is, gezien dat ik niet eens mijn toekomstige generaties een leven gun, dat ik moet concluderen dat ik het niet verdien zelf verder te leven en daarom maar verder werk zoals ik nu eenmaal bezig ben, mijn zelfvernietiging tegemoet

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als mensheid geen verantwoordelijkheid te nemen voor wie/hoe/waar ik ben en daardoor onmachtig te zijn om mijn eigen aard te veranderen

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

