martijndegraaf1001

Reis naar Leven

Martijn’s Reis naar Leven. Seksverwachting-minddemon, zelfvergevingen. Dag 466, 467

Een reactie plaatsen

imagesseksverwachting-personage/-minddemon

 

Deze demon als mezelf kan geactiveerd worden en ik besta dan nog maar met een doel voor ogen: de vagina als het centrale punt waarop al mijn inspanningen gericht zijn om daar te arriveren. Hoe ik er aan kom geen idee, het is aanwezig in me en ik heb er last van want het neemt de besturing van mijn leven over in momenten. Daar pas ik voor dus ik wil dit corrigeren.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de seksverwachtings-demon in mezelf als mezelf te hebben

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben als deze demon/dit personage geheel en al gefocust te zijn op het bereiken van de vagina als het enige doel van mijn bestaan.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben al mijn inspanningen te laten leiden door deze focus naar dit doel

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te denken als een vrouw intieme informatie over haarzelf met me deelt te denken/het gevoel te hebben dat het ‘de goede kant op gaat’, ‘we zijn er bijna’, ‘dit kan niet meer mis gaan’

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te fantaseren dat ik haar vagina zie

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in de nabijheid van een vrouw dit personage/deze demon te laten activeren

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat het enige doel van het contact met een vrouw is het bereiken van haar vagina

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat als dit doel nooit een vervulling kan zijn van mijn leven

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in een energetisch verhoogde toestand te zijn in en als dit personage/deze demon

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben gedrag van de vrouw zo te interpreteren dat dit er alle schijn van heeft dat ik ‘op weg ben’ naar de vagina.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben met de vagina als doel voor ogen relaties aan te gaan waarbij het niet uitmaakt wat ik er voor over moet hebben in de zin van mezelf compromitteren, waarbij de woede die dit onderhuids veroorzaakt in een later stadium als agressie of als depressie optreedt, als de relatie al een tijd gaande is en het doel bereikt is

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me zo te laten bezeten worden van de seksverwachtingsdemon dat ik me bij elke vrouw een vagina voorstel.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben gefascineerd te zijn door de sterke focus die ik ervaar als ik met een vrouw om ga die een potentiële sekskandidaat is

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in feite woest te zijn op mezelf omdat ik mezelf compromitteer door te bestaan in en als dit enkelvoudige doel in plaats van in en als de totaliteit van mezelf hier

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me zie focussen op de voorstelling van een vagina, te stoppen. Want ik zie/begrijp/realiseer me dat ik bezeten ben van de seksverwachting-minddemon. Ik adem diep in en op de uitademing bevrijd ik me uit deze modus en ik adem verder in de realiteit hier.

 

Verder nog dit

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de enige vertrouweling te willen zijn van de vrouw, de meest vertrouwde persoon

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me nijdig te voelen als de vrouw met een ander vertrouwelijk is

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben me wantrouwig te voelen over de band die ik meen dat we hebben

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben continue te investeren om haar gebonden te houden waarbij ik haar reacties peil op mijn woorden en daden om te zien of ik een bevredigend resultaat heb

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de vrouw te zien als iets waarvan ik kan ‘eten’ met mijn ogen.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben niet te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik met het beeld van de vrouw mijn lichaam tot een energetische reactie forceer en mij voed met deze energie, dat ik zo mijn eigen lichaam ‘opeet’

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mijn eigen lichaam ‘op te eten’ bij het zien van een vrouw wier beeld ik kan gebruiken om energetische reacties in me op te wekken

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik van een vrouw geniet in plaats te zien/te begrijpen/me te realiseren dat ik geniet van de energiën die ik vrij maak.

 

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me het beeld van een vrouw zie gebruiken om een energetische reactie/een plezierig gevoel te ervaren, te stoppen. Want ik zie en begrijp en realiseer me dat ik me gedraag als een verslaafde en de vrouw gebruik als middel om aan mijn fix te komen. In plaats daarvan adem ik diep in en op de uitademing kijk ik gewoon naar het plaatje wat mijn mind maakt van de fysieke werkelijkheid

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben de vrouw te verleiden tot zelfonoprechtheid om mij te vergezellen in mijn eigen zelfonoprechtheid

 

Ik stel me ten doel, wanneer en als ik me de vrouw zie verleiden om zelfonoprechtheid met mij te delen, te stoppen. Want ik zie/begrijp/realiseer me dat ik de Reis naar Leven tegenwerk. Ik adem diep in en op de uitademing

en dan nog dit

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben mij af te scheiden van mijn lust/onlustemoties

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben in verdriet te gaan in plaats van een met en gelijk aan mijn lustgevoelens/onlustemoties te staan

 

Ik stel me ten doel een met en gelijk aan mijn lustgevoelens/onlustemoties te staan en te onderzoeken/in te voelen wat ze precies inhouden

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te ontkennen dat ik lustgevoelens/onlustemoties heb

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben lustgevoelens/onlustemoties geheim te houden zelfs voor mezelf

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben het niet eerlijk te vinden wanneer ik ze bewust ga voelen want ik had mezelf verklaard tot iemand die ze niet heeft zodat ik ze in het geheim kan hebben wat ze veel spannender en erger maakt dan ze van zichzelf al zijn.

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben te geloven dat ik boven lustgevoelens/onlustemoties sta en mezelf te definiëren als iemand die dat niet heeft

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben ontvluchten aan mijn lustgevoelens/onlustemoties als een kick te ervaren

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben minachting te voelen voor mijn lustgevoelens/onlustemoties en me er daarmee van af te scheiden

 

De muziekvideo’s van Rammstein kwamen me hierbij goed van pas

 

Ik vergeef mezelf toegestaan en aanvaard te hebben bang te zijn voor het domein van mijn lustgevoelens/onlustemoties

 

Share

Auteur: martijndegraaf1001

I am currently in the process of re-creating myself from a selfish being into a participant of a group of individuals that works for what's best for life on Earth, which is what's best for all of us, because without life we have no existence. Desteni is the name of the expanding group. I am writing my Journey to Life blogs to deconstruct the patterns based on fear that I exist as and to share this, so anyone can see the process I am walking.

Geef een reactie

